Jak stworzyć dobrą stronę www?

0
Jak stworzyć dobrą stronę www

Przygotowanie dobrej strony internetowej warto zacząć od stworzenia odpowiedniego projektu. Zanim zaczniemy szukać odpowiedniego projektanta, należy zastanowić się nad kilkoma istotnymi rzeczami. Przede wszystkim musimy sobie odpowiedzieć na pytania. W jakim celu potrzebujemy strony www? Co musi znaleźć się na witrynie internetowej? Jaki budżet finansowy możemy zainwestować w jej zaprojektowanie?

W niektórych przypadkach niezbędna jest tylko wizytówka do lokalnego biznesu, ale w większości sytuacji potrzebujemy miejsca w sieci, dzięki któremu będziemy sprzedawać, kontaktować się z klientami oraz dzielić wiedzą?

Co powinna zawierać dobra strona www?

Jeżeli mamy zamiar sprzedawać swoje produkty lub usługi na terenie całego kraju, a nawet za granicą to bardzo stworzyć rozbudowany serwis internetowy. Należy zadbać o to, aby na stronie www znalazły się zakładki, takie jak:

  • kontakt,
  • o nas,
  • oferta,
  • portfolio.

Projektanci stron www w Lublinie pomogą stworzyć projekt idealnie dostosowany do konkretnej firmy. W zakładce oferta można będzie przedstawić swoje produkty lub usługi, zakładka kontakt umożliwi przesłanie zapytania, gdy tylko klient będzie miał jakieś pytania, a w portfolio można będzie przedstawiać zrealizowane prace oraz referencje od byłych klientów.

Przedsiębiorcy zapominają często o zakładce blog, która jest również bardzo ważna, ponieważ można tam regularnie dopisywać nową treść, dzięki czemu dzielimy się z czytelnikami specjalistyczną wiedzą, pomagamy im oraz nawiązuje relacje. Systematyczne pisanie na blogu pomaga również skutecznie pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.

Dlaczego warto zlecić stworzenie strony www w Lublinie?

Eksperci, którzy od wielu lat projektują strony www Lublin, mają ogromne doświadczenie oraz indywidualnie podchodzą do każdego klienta. W ten sposób projekt witryny realizowany jest pod konkretny biznes, dzięki czemu wyróżnia się na rynku i znacznie szybciej pozycjonuje.

Zlecając takie zadanie profesjonalistom można mieć również pewność, że strona internetowa będzie dostosowana do urządzeń mobilnych, ponieważ coraz więcej osób korzysta z telefonu lub tabletu, aby przeglądać internet, a nawet dokonywać zakupów. Fachowcy znający się na rzeczy wprowadzą także innowacyjne rozwiązania oraz narzędzia pomocne w kreowaniu wizerunku w sieci.

Serwis internetowy otrzyma również gwarancję i w razie jakichkolwiek problemów klient może skorzystać z pomocy specjalistów zajmujących się projektowaniem, aby szybko naprawić wszelkie występujące błędy czy jakiekolwiek awarie związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem witryny www.

Co to jest cykl Deminga?

0
cykl Deminga

Cykl Deminga jest znany także pod nazwami „koło Deminga” lub „cyklem PDCA”. Głównym założeniem tego procesu jest poddawanie ciągłemu doskonaleniu poprzez przechodzenie przez następujące po sobie cztery etapy. Skrót PDCA pochodzi od wspomnianych etapów: planowania, wykonania, sprawdzania oraz działania (z języka angielskiego: Plan, Do, Check, Act). Uniwersalność cyklu Deminga spowodowała, że metoda ta stanowi podstawę prac doskonalących i zwiększających jakość.

Etapy cyklu Deminga

Pierwszym etapem jest czynność planowania. Wtedy określa się główne założenia i sposoby działania, które doprowadzą do osiągnięcia celu związanego z poprawą jakości. Dochodzi do zdefiniowania całego procesu. Oprócz założeń warto przyjrzeć się, co znajduje się na jego początku i końcu, jakie są kluczowe zadania na poszczególnym etapie. Analizowane są przyczyny ewentualnych problemów oraz możliwości ich skorygowania.

Drugi krok polega na wykonaniu nakreślonych w punkcie pierwszym zadań, mający na celu przetestowanie możliwych rozwiązań. To także czas na zgromadzenie jak największej liczby informacji na temat zachodzących procesów. Dochodzi też do oceny efektów poszczególnych działań.

Na etapie sprawdzenia dochodzi do weryfikacji przeprowadzonych wcześniej zadań. Oceniany jest stopień wykonania działania. Teraz można zmierzyć, w jakim stopniu osiągnięto postawione na wejściu cele. Odbywa się to za pomocą porównania otrzymanych wyników z założeniami. Jeśli zachodzi taka potrzeba, można zdecydować się na określenie, czy w przyszłości będą potrzebne kolejne badania.

Czwarty etap polega na szeroko pojętym usprawnianiu. Kontroli podlega realizacja procesu. Gdy otrzyma się wyniki, które odbiegają od założonych norm, koniecznie należy wprowadzać korekty. Różnice podlegają szczegółowej analizie. Po wprowadzeniu korekt cały proces należy przeprowadzić od początku. Na tym etapie należy dokonać wyboru najlepszego planu, który poprawi realizację procesu.

Zastosowanie cyklu Deminga

Jak widać, koło Deminga nie jest bardzo skomplikowaną metodą, a jednocześnie zapewni odpowiednie przygotowanie pod doskonalenie danego procesu. Jego uniwersalność sprawia, że z jego pomocą można przeprowadzić analizę dowolnego projektu o charakterystyce naprawczej.

Cykl Deminga może usprawnić i zoptymalizować funkcjonowanie całej organizacji, a nie tylko wybranego procesu. Ten cykl sprawia, że dochodzi do wykrycia i skutecznej diagnozy problemów występujących w przedsiębiorstwie.

To nie koniec jego atutów. Po przeprowadzeniu cyklu otrzymuje się wiele informacji zwrotnych, które powiększą wiedzę na temat analizowanego procesu. Można porównać wyniki z postawionymi na początku hipotezami. Za pomocą tej metody można sukcesywnie usuwać zauważone przeszkody, dzięki czemu dochodzi do poprawy funkcjonowania organizacji jako całości.

Koło Deminga służy również jako motywacja dla pracowników. Są oni zachęcani do podejmowania takich działań, które mogą w przyszłości ulepszyć zachodzące procesy, co równie dobrze może przełożyć się na ich spokojniejszą i lżejszą pracę.

Więcej informacji znajdziemy na https://leadership-center.pl/blog/cykl-deminga/

Kalkulator kredytu gotówkowego. Dlaczego warto z niego korzystać?

0
Kalkulator kredytu gotówkowego

Kredyt gotówkowy to ogólnodostępna pomoc finansowa, która jest oferowana przez wiele banków. Z racji szerokiej oferty dostępnej na rynku trudno wybrać najodpowiedniejsze wsparcie, które umożliwi zrealizowanie swoich celów kredytowych. Pomocny tu będzie kalkulator kredytu gotówkowego. Dlaczego warto skorzystać z kalkulatora kredytu gotówkowego? Kiedy kalkulator pożyczki gotówkowej okaże się rzeczywiście przydatny?

Oblicz swoją pożyczkę gotówkową – informacje potrzebne do skorzystania z kalkulatora

Banki używają wielu zagrań marketingowych, aby to ich produkt wydawał się najbardziej korzystny. Jednakże obliczając całkowity koszt kredytu, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na dwie kwestie:

1). potencjalną ratę kredytu,

2). RRSO (roczną rzeczywistą stopę oprocentowania).

Wymienione informacje zostaną obliczone przez kalkulator kredytu gotówkowego. Aby uzyskać pożądaną informację należy wprowadzić stosowne dane. Z obsługą kalkulatora poradzi sobie każda osoba, niezależnie od czego czym się zajmuje. Do obliczenia kwoty nie jest potrzebna wiedza z zakresu ekonomii, bądź finansów, gdyż obliczeń dokona algorytm. Jedyne informacje, które trzeba wpisać to: kwota kredytu, okres spłaty kredytu. Na podstawie tych informacji algorytm wylicza ratę miesięczną, którą należy wpłacić do banku lub firmy pożyczkowej. Natomiast w celu obliczenia RRSO koniecznymi danymi będą: kwota kredytu, okres spłaty kredytu,  oprocentowanie, prowizja, typ rat oraz koszty towarzyszące. Dodatkowe informacje często podstawiane są automatycznie. Na tej podstawie kalkulator obliczy ile rzeczywiście będzie nas kosztować kredyt w danym banku.

Jakie zalety ma kalkulator kredytu gotówkowego?

Kalkulator pożyczki gotówkowej jest niezastąpionym rozwiązaniem w przypadku chęci pobrania pomocy pieniężnej. W szybki i prosty sposób oblicza ratę miesięczną, bądź RRSO. Te dane są znacznym ułatwieniem, ponieważ konkurencja na rynkach bankowych i pozabankowych zmusza wiele instytucji do ukrywania wielu dodatkowych opłat, które mają niebagatelny wpływ na spłatę długu. Za pomocą darmowego kalkulatora dowiemy się jaką kwotę musimy uiścić łącznie ze wszystkimi prowizjami i dodatkowymi opłatami. Warto również zaznaczyć, że kalkulator kredytu gotówkowego nie wymaga posiadania dodatkowej rozległej wiedzy z zakresu finansów, gdyż algorytm samodzielnie dokonuje analizy przedstawionych danych.

Oblicz swoją pożyczkę gotówkową i znajdź najlepsze rozwiązanie finansowe dopasowane do swoich potrzeb. Zawsze przed podjęciem decyzji skorzystaj z pomocy internetowego kalkulatora kredytowego, ponieważ pozwoli uniknąć Ci wielu marketingowych pułapek i płacenia ukrytych świadczeń. Pamiętaj o dokładnej selekcji, ponieważ wsparcie finansowe będziesz spłacać przez kilka lat, dlatego musisz przejrzeć wszystkie oferty i wybrać, z twojej perspektywy, najlepszą.

Stolarz – praca na etacie czy własna firma stolarska?

0
stolarz

Jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów na rynku jest praca stolarza. Przypadku takiego zawodu bezrobocie jest wręcz niemożliwe. Pracodawcy Poszukuję dobrych fachowców, którzy cechują się solidnością oraz dobrym fachem w ręku. Jeżeli posiadamy takie cechy oraz jesteśmy zawodowymi z talerzami, z pewnością znajdziemy pracę filmy na etacie, ale nie tylko. Jeżeli czytamy ten artykuł, to z pewnością zastanawiamy się jak wygląda zatrudnienie w pracy stolarza. Bez obaw, już odpowiadamy!

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/praca-stolarza-etat-czy-wlasna-dzialalnosc/

Praca jako stolarz – gdzie możemy znaleźć zatrudnienie?

To, gdzie będziemy pracować w bardzo dużym stopniu zależy od specjalizacji, którą posiadamy. Statystycznie podstawowym miejscem pracy stolarza jest stolarnia, fabryka mebli, pracowni konserwacji zabytków lub firmę budowlana. Stolarz może znaleźć pracę również przy montażu mebli na budowie, a w firmach zajmujących się na prawą czy renowacja starych mebli.

Dodatkowa do pracy stolarza będzie należało zaliczyć czynności tak jak modyfikacja szafek, biurek, a także krzeseł. Jako dobry stolarz w filmie czy w fabryce będziemy pracować również w miejscach, które obsługiwane są taśmowo. Musimy dodać, że podjęcie się pracy w takim zawodzie daje nam wiedzę dotyczącą materiałów oraz rodzajów drewna.

Praca jako stolarz – własna firma stolarska

Jest to dosyć ryzykowne forma zatrudnienia. Założenie własnej firmy nie tylko w branży stolarskiej, ale ogólnie wiąże się z dużą odpowiedzialnością i pewnym ryzykiem. Jest to naprawdę duże wyzwanie, ale jeżeli podałamy rynkowi oraz biurokratycznym wymaganiom, to będziemy w stanie zarobić naprawdę fajne pieniądze. Otworzenie profesjonalnego studia wymaga sprzętu, lokalu oraz potrzebnych umiejętności. Potrzebna nam jest też pozytywna decyzja dotycząca założenie działalności gospodarczej od powiatowego inspektoratu sanitarnego, atak ze straży pożarnej.

Zobacz też: http://www.digitaldep.pl/jak-wyglada-praca-farmaceuty/

Pożyczka pozabankowa na raty – kiedy warto z niej skorzystać?

0
Pożyczka pozabankowa na raty – kiedy warto z niej skorzystać

Jeszcze do niedawna, pożyczka zdecydowanej większości osób kojarzyła się przede wszystkim z bankami. Te faktycznie udzielają pożyczek i kredytów. Obwarowane są one jednak szeregiem przepisów, które znacznie wydłużają formalności i sprawiają, że trudniej dostać pieniądze. Pożyczki pozabankowe dają natomiast możliwość pozyskania środków od instytucji finansowych, które nie mają tak ścisłych obostrzeń. Formalności ograniczone są do minimum, a gotówka na konto pożyczkobiorcy może trafić w ciągu kilkunastu minut. Pożyczka pozabankowa na raty jest najczęściej o wiele wygodniejsza niż kredyt. Kiedy warto z niej skorzystać?

Pożyczka pozabankowa – wsparcie w nagłej sytuacji

W życiu mogą pojawić się nagłe i nieoczekiwane sytuacje, które wymagać będą bezzwłocznego dostępu do większej ilości gotówki. Może być to uszkodzona lodówka lub telewizor, stłuczka samochodem, itd. Rzecz jasna, nie muszą to być zawsze przykre okoliczności. Również dobrze może chodzić o bardzo korzystną ofertę wakacyjną last minute, wyjątkowy i wymarzony prezent dla dziecka czy okazję do inwestycji, która może przynieść duży zysk.

Każda z tych sytuacji sprawia jednak, że trzeba działać szybko i nie można pozwolić sobie na trwające w nieskończoność formalności. W takim wypadku pożyczka pozabankowa online – wzięta przez internet może najszybciej, niemal od razu rozwiązać, problem lub dać możliwość wykorzystania nadarzającej się okazji!

Pożyczka pozabankowa czy kredyt?

Jeśli faktycznie dojdzie do sytuacji, w której nagle potrzebne są pieniądze, wiele osób próbuje sięgać przede wszystkim po kredyt bankowy (zgodny z definicją zawartą w Prawie bankowym). Czy jednak na pewno jest to lepsze rozwiązanie niż pożyczka pozabankowa? Niekoniecznie, przede wszystkim ze względu na obwarowania prawne kredytu bankowego na dowolny cel. Kredytobiorca zawsze musi dokładnie sprecyzować, na co planuje wydać pieniądze. Od tego może zależeć nie tylko wysokość oprocentowania i innych kosztów, ale w niektórych okolicznościach choćby fakt, czy pieniądze w ogóle się otrzyma.

Dodatkowo, procedura otrzymania kredytu jest dłuższa i bardziej skomplikowana niż w przypadku pożyczki pozabankowej na raty. Na koniec warto wspomnieć też o tym, że decydując się na kredyt, banki bardzo często zmuszają do skorzystania z dodatkowych usług – na przykład otwarcia rachunku bankowego lub wyrobienia karty debetowej. Najczęściej są one niepłatne, ale kto wie, czy w przyszłości bank nie zacznie naliczać za nie opłat.

Dlaczego pożyczka pozabankowa na raty, a nie chwilówka?

Wiele osób utożsamia pożyczki pozabankowe z chwilówkami. To błąd, a zasadniczych różnic przemawiających na korzyść tych pierwszych jest całkiem sporo. Przede wszystkim, chwilówki najczęściej nie umożliwiają rozbicia płatności – trzeba jednorazowo oddać całą kwotę, do której doliczyć należy koszty i zysk pożyczkodawcy.

Pożyczka pozabankowa na raty jest natomiast rozwiązaniem bardzo elastycznym – kwotę i czas spłaty można w dowolny sposób modyfikować. Na przykład wydłużyć okres, ale dzięki temu obniżyć ratę lub na odwrót – zwiększyć ratę, ale oddawać pożyczkę krócej. Wszystko zależy od możliwości finansowych, innych zobowiązań, czy innych indywidualnych potrzeb. Kwestie te ustala się przy zawarciu umowy pożyczkowiej.

Dodatkowo, w przypadku chwilówki można ubiegać się o niewielkie kwoty – nie ma tutaj jednej jasno sprecyzowanej wartości, ale zazwyczaj to maksymalnie 2-3 tysiące złotych, które następnie trzeba oddać w ciągu kilku tygodni. Jeśli potrzebna kwota jest większa, chwilówka nie pomoże.

Pożyczka pozabankowa przez internet na dowód – jak bezpiecznie pożyczać pieniądze?

Pomimo tego, że pożyczkę pozabankową przez internet, na dowód, można wziąć bez większego problemu, warto wybrać instytucję finansową, która oferuje pieniądze na bezpiecznych i przejrzystych zasadach. Przykładem może być znana i działająca od wielu lat marka Wonga (https://www.wonga.pl/). Oferuje ona pożyczki pozabankowe online w kwocie nawet do 15 tysięcy, których spłatę można rozłożyć na aż 36 miesięcy, czyli 3 lata. To gwarancja tego, że wysokość raty można dobrać idealnie do możliwości domowego budżetu.

Trzeba też podkreślić, że Wonga odpowiedzialnie podchodzi do bezpieczeństwa finansowego swoich klientów. Pomimo tego, że nie jest to wymagane, weryfikuje potencjalnych pożyczkobiorców pod kątem innych zobowiązań. Chodzi o to, żeby kolejna pożyczka nie wpędziła ich w spiralę zadłużenia, z której nie byliby w stanie wyjść.

*Pożyczka krótkoterminowa: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 516,17%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 200 zł, całkowita kwota do zapłaty 232,24 zł, oprocentowanie zmienne 7,2%, całkowity koszt kredytu 32,24 zł (w tym: prowizja 30,88 zł, odsetki 1,36 zł), pożyczka spłacana jednorazowo, okres kredytowania 30 dni. Dane aktualne na dzień 07.08.2020 r.Wysokość pożyczki, koszt oraz czas, na jaki jest udzielana, są ustalane indywidualnie w oparciu o ocenę zdolności kredytowej klienta.

*Pożyczka ratalna: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 75,08%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3000 zł, całkowita kwota do zapłaty 5115,53 zł, oprocentowanie zmienne 7,2%, całkowity koszt kredytu 2115,53 zł (w tym: prowizja 1749,90 zł, odsetki 365,63 zł), 23 miesięczne raty równe 213,09 zł i ostatnia rata 214,46 zł. Dane aktualne na dzień 07.08.2020 r.Wysokość pożyczki, wysokość raty oraz liczba dostępnych rat są ustalane indywidualnie w oparciu o ocenę zdolności kredytowej klienta. Koszt pożyczki uzależniony jest również od okresu na jaki jej udzielono.Po uzyskaniu pożyczki klient może skorzystać z benefitów. Szczegóły w „Regulaminie benefitów”, dostępnym na stronie www.wonga.pl/Dokumenty.

 

Artykuł przygotowany we współpracy z Wonga.

Artykuł sponsorowany.

Automatyzacja sprzedaży na Amazon? To możliwe!

0
Automatyzacja sprzedaży na Amazon

Sprzedaż na Amazon to doskonały sposób na rozszerzenie kanałów dystrybucji, dotarcie do nowych klientów, budowanie marki produktowej i zwiększenie obrotów firmy. Niemniej działania związane ze sprzedażą na największej platformie sprzedażowej na świecie są czasochłonne i nierzadko wymagają odpowiedniej wiedzy. Rozwiązaniem jest automatyzacja sprzedaży na Amazon. Na czym polega i kiedy warto się na nią zdecydować?

Co to jest automatyzacja sprzedaży na Amazon?

Zarządzanie procesem sprzedaży i dystrybucji na Amazon to dość czasochłonny proces, który wymaga od sprzedającego zaangażowania. Oczywistym jest jednak, że prowadzenie własnego biznesu to wiele różnych obowiązków, a każdemu przedsiębiorcy zależy na jak najlepszym zoptymalizowaniu działań. Kiedy nie chcesz powierzać obowiązku zarządzania kontem osobom trzecim ani nikogo zatrudniać na takie stanowisko w swojej firmie, możesz zdecydować się na nowatorskie rozwiązanie, jakim jest automatyzacja sprzedaży na Amazon. To system Clipperon, który został opracowany tak, by sprawnie zarządzać sprzedażą na Amazon i odciążyć Cię w Twoich obowiązkach. Dowiedz się więcej o jego funkcjonalnościach i upewnij się, że to rozwiązanie dla Ciebie!

Automatyzacja sprzedaży i logistyki na Amazon – poznaj funkcje systemu Clipperon

  1. Skuteczne zarządzanie listingami na Amazon.

Z pomocą Clipperon szybciej wystawisz swoje produkty z ERP na Amazon, przeanalizujesz ofertę według wybranych kryteriów, a w razie potrzeby wstrzymasz lub wycofasz ze sprzedaży wybrany produkt na dowolnym rynku.

  1. Zautomatyzowana kontrola cen produktów.

Efektywna polityka cenowa umożliwia wygranie Buy Box, co błyskawicznie wpływa na obroty Twojej firmy na Amazon. Clipperon pomoże Ci w kalkulacji cen brutto towarów poprzez zmiany narzutów minimalnych i maksymalnych, dopasowanie stawki VAT do wybranych krajów sprzedaży, aktualizację kursów walutowych i automatyczne wyliczanie ceny.

  1. Szczegółowe prognozy sprzedaży.

Aby zmaksymalizować sprzedaż na największej platformie sprzedażowej na świecie, trzeba sprawnie, systematycznie i kompleksowo analizować dane. Z systemem Clipperon przedsiębiorca otrzymuje prognozy obrotów i zysków na 30 dni w przód, skrupulatną analizę rynku i konkurencji, raporty wygenerowane pod kątem najistotniejszych kryteriów czy statystyki sprzedaży.

  1. Aktywna kontrola stanów magazynowych oraz zamówień.

Logistyka i obsługa zamówień będą znacznie usprawnione – możesz bowiem kontrolować wszystkie zamówienia poprzez panel użytkownika, dopasowywać wybór kuriera adekwatnie do kraju dostawy, filtrować zamówienia wedle wybranych kryteriów i zarządzać zamówieniami w czasie rzeczywistym. Co więcej – sprzedający może także liczyć na spełnienie wymagań RODO związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

  1. Sprawna dystrybucja towarów.

Na platformie możesz wysyłać towary samodzielnie (FBM) bądź też poprzez Amazon (FBA). Z systemem Clipperon przesyłanie numerów przesyłek do Amazon następuje automatyczne – podobnie jak wezwanie kuriera, wygenerowanie listu przewozowego w języku kraju docelowego, a ponadto możliwe jest śledzenie przesyłki na każdym etapie jej podróży.

To jednak nie wszystkie korzyści, jakie posiada system Clipperon. Dowiedz się więcej na stronie firmy Nethansa: Automatyzacja sprzedaży na Amazon.

Podsumowując, system Clipperon to niezwykle praktyczne rozwiązanie, które pomoże Ci zoptymalizować sprzedaż na Amazon i osiągnąć sukces. Zdecyduj się na automatyzację sprzedaży na platformie, zaoszczędź swój czas i zmaksymalizuj zysk.

Rozważasz zmianę kierunku studiów? Przenieś się do WSB!

0
zmiana kierunku studiów

Często już po kilku pierwszych tygodniach zaczynasz rozumieć, że popełniłeś błąd, a zajęcia, na które uczęszczasz, w ogóle Cię nie interesują. Dowiadujesz się, jak wygląda nauka na innych, pokrewnych kierunkach i chętnie zrobiłbyś wszystko, by się tam przenieść. Na szczęście – jest to możliwe, a Wyższa Szkoła Bankowa to ułatwia.

Pokrewne kierunki okazują się atrakcyjniejsze? Nic straconego!

Wielu studentów po kilku tygodniach spędzonych na uczelni żałuje, że nie zapisało się na inny kierunek. Często chodzi zresztą o kierunek pokrewny (np. inne studia humanistyczne czy społeczne), ale z atrakcyjniejszym programem i ciekawiej prowadzonymi zajęciami. Jedynym wyjściem z takiej sytuacji wydaje się rezygnacja ze studiów i przystąpienie do rekrutacji za rok. Wbrew pozorom jest jeszcze jedno rozwiązanie – i jest nim przeniesienie na inny kierunek studiów.
Nie zawsze jednak dziekani uczelni wyrażają zgodę na zmianę kierunku w trakcie roku akademickiego. Takie rozwiązanie umożliwia natomiast Wyższa Szkoła Bankowa.

Spróbuj jeszcze raz i zostań studentem Wyższej Szkoły Bankowej!

Dzięki WSB, nie musisz rozpoczynać studiów od początku i martwić się, że nauka na poprzedniej uczelni była całkowitą stratą czasu. Przenieś się do WSB, na wybrany przez siebie kierunek! Pamiętaj, że konieczne będzie nadrobienie różnic programowych i zaliczenie odpowiednich przedmiotów – o tym jak to wygląda można przeczytać na https://www.wsb.pl/studia-i-szkolenia/przeniesienie-z-innej-uczelni.

Cenisz praktyczną formę zajęć? WSB, to uczelnia dla Ciebie!

W WSB zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem case studies i mają formę warsztatową – rozwiązujesz w ich trakcie realne problemy występujące w firmach. W ten sposób zdobywasz kwalifikacje, których będą wymagać od Ciebie przyszli i obecni pracodawcy.

Jak przenieść się do WSB?

W Biurze Rekrutacji wybranej WSB, złóż odpowiednie dokumenty, w tym wykaz ocen i przedmiotów z Twojej obecnej uczelni. Ostateczną decyzję o przeniesieniu podejmuje dziekan.

Artykuł sponsorowany.

Wezwanie do zapłaty nigdy nie było takie łatwe

0
Wezwanie do zapłaty nigdy nie było takie łatwe

Termin dawno minął, a kontrahent ociąga się ze spłatą należności? Ponaglenia, prośby i upomnienia nic nie dają, a Tobie brakuje już cierpliwości? Owszem to bardzo męczące, gdy dłużnik nie reaguje i nie poczuwa się do zwrotu pieniędzy. Jeśli trafisz na nieuczciwego kontrahenta, możesz oczywiście samodzielnie domagać się spłaty długu, lecz może to trwać w nieskończoność i nigdy nie masz pewności, że przyniesie jakiekolwiek efekty. Wstępując na drogę sądową, musisz uzbroić się w cierpliwość, gdyż proces może ciągnąć się latami. Nie musisz jednak tracić czasu na nieefektywne działania… Wezwanie do zapłaty jeszcze nigdy nie było tak łatwe! Skorzystaj z giełdy wierzytelności, a pieniądze odzyskasz szybciej, niż się spodziewasz. Jak to możliwe?

Czym jest giełda długów?

Jeśli masz problem z odzyskaniem swoich pieniędzy i chciałbyś uniknąć wielu godzin spędzonych w sądzie, to giełda długów jest idealnym miejscem dla Ciebie. System3000 to rejestr informacji o dłużnikach i platforma, która umożliwia sprzedaż wierzytelności. Została ona stworzona z myślą o przedsiębiorcach, którzy jak najszybciej chcą rozprawić się z dłużnikami. Każdy użytkownik giełdy może umieścić w rejestrze dane swojego dłużnika i wystawić ofertę sprzedaży przysługującego mu długu. Firmy, które specjalizują się w ściąganiu długów, bardzo chętnie nabędą prawo należności i odciążą przedsiębiorców. Umieść na giełdzie dane dłużnika i informacje o kwocie, jaką jest Ci winien, ustal cenę, a na pewno znajdzie się ktoś, kto pozbawi Cię problemu.

Dlaczego warto korzystać z giełdy długów?

Giełda długów ma wiele zalet i kto raz z niej skorzysta, zostanie tam na dłużej. Przede wszystkim jest to platforma, z której może skorzystać każdy, a rejestracja, prowadzenie konta i wystawianie ofert nic nie kosztuje. Wierzyciel może wystawić każdą wierzytelność, którą jest w stanie udokumentować fakturą, umową, nakazem zapłaty, wyrokiem sądu, wekslem lub innym dokumentem potwierdzającym, że dług faktycznie istnieje. Internetowa giełda długów to doskonałe rozwiązanie dla osób, które borykają się z dłużnikami i nie mogą wyegzekwować swoich należności. Jeśli problem dotyczy i Ciebie, zarejestruj się w systemie i zobacz, że odzyskanie pieniędzy może być bardzo proste.

Jak sprzedać dług na giełdzie System3000?

  • Zarejestruj się w systemie → https://www.system3000.pl/
  • Umieść w bazie dane swojego dłużnika,
  • Wybierz kancelarię i wyślij wezwanie do zapłaty,
  • Wystaw ofertę sprzedaży,
  • i… pozbądź się problemu!

Bardzo często pieniądze wracają do wierzyciela jeszcze przed wystawieniem oferty sprzedaży! Wezwanie do zapłaty zawiera bowiem informację o takim zamiarze, co często działa na dłużnika motywująco. Wystawienie oferty na giełdzie wierzytelności wiąże się bowiem z upublicznieniem danych w rejestrze dłużników, czego każdy przedsiębiorca wolałby raczej uniknąć. Dlatego też wielu z nich korzysta z ostatniej szansy polubownego zakończenia sprawy i dobrowolnie reguluje należność. Tylko to może go uchronić przed rychłym zasileniem listy dłużników… a któż chciałby współpracować z niewypłacalnym przedsiębiorcą, który ma zaległe długi?

Zalety sal konferencyjnych nad morzem

0
Zalety sal konferencyjnych nad morzem

Organizacja konferencji to nie łatwe zadanie w dzisiejszych czasach. Wydawałoby się, że mając do dyspozycji tyle wygodnych rozwiązań będzie wręcz przeciwnie. Okazuje się, że tak nie jest. Dlaczego? Ponieważ z roku na rok wymagania odnośnie poziomu konferencji wzrastają. To nie może być byle jak zorganizowane spotkanie. To konferencja, gdzie każdy element musi być bardzo starannie dopracowany i dopilnowany.

Organizacja konferencji nad morzem

W pierwszej kolejności należy wybrać odpowiednio dopasowaną salę, gdzie będzie można zorganizować całe spotkanie oraz termin. Data tego wydarzenia nie może być zbyt odległa, ale także nie może być zbyt szybka, ponieważ może się okazać, że w tym dniu ktoś będzie miał już coś zaplanowane i nikt nie będzie chciał uczestniczyć w tym wyjątkowym dniu. Takie spotkanie powinno odbyć się za trzy do sześciu miesięcy. Teraz czas na wybór odpowiedniego miejsca.

Patrząc na mapę Polski bardzo łatwo przekonać się, że do wyboru mamy wiele wspaniałych miejsc, które znajdują się w sercu Polski, nad jeziorami, w górach i nad Bałtykiem. Które z tych miejsc będzie najlepsze? Zwróćmy dzisiaj swoje oczy nad polskie morze, gdzie można cieszyć się pięknymi widokami i czystym, świeżym powietrzem. Dlaczego akurat tam należy zaplanować konferencję skoro pod ręką, np. w Warszawie mamy piękną i dobrze wyposażoną salę?

Zalety konferencji nad morzem

Wiele firm w dzisiejszych czasach nadal chce iść na łatwiznę i planować konferencję w miastach, gdzie znajduje się siedziba ich firmy lub z tym miastem są ściśle powiązani. Zapominają o tym, że dzisiaj spotkania biznesowe, szkolenia, konferencje, itd. w głównej mierze kojarzone są z dwoma rzeczami. Pierwsza z nich to rozmowy na bardzo poważne tematy. Druga to…odpoczynek. Ktoś może powiedzieć, że na takie konferencje nie jeździ się odpoczywać. Błąd! Teraz, w obecnych czasach tak. Dzisiaj ludzie po to właśnie tam jadą, aby móc zażyć trochę innego powietrza i cieszyć się wspaniałymi widokami po zakończonym spotkaniu. A na pewno nad morzem nikomu ich nie zabraknie.

Sale konferencyjne nad morzem mają wiele zalet. Jedną z nich jest lokalizacja. Nad morze wszyscy dostaną się bez problemu – zarówno, jeżeli myśli się o komunikacji krajowej, jak również własnym transporcie. Lotniska, dwórce PKP i PKS rozmieszczone są w wielu centralnych punktach przy samym morzu. Nawet osoby zaproszone z innych krajów nie będą miały problemu z dotarciem na miejsce. Wśród innych zalet przebywania nad morzem zaliczyć można dostępność świeżego powietrza i możliwość spacerów po plaży, które nie zapominajmy, wpływają kojąco – relaksująco na nasz organizm.

Poza tym jod znajdujący się w powietrzu ma korzystne właściwości dla naszego organizmu. Nad morzem zawsze znajdzie się mnóstwo dodatkowych atrakcji, dzięki czemu w czasie wolnym od spotkań biznesowych zawsze będzie można coś dla siebie zaplanować.

Wyjazd nad morze to także możliwość zmiany klimatu, która to na pewno korzystnie wpłynie na wszystkich uczestników biorących udział w konferencji.

Certyfikaty Rosyjskie – jakie rodzaje wyróżniamy i jakie produkty ich wymagają

0
Certyfikaty Rosyjskie

Na terenie Federacji Rosyjskiej obowiązuje wiele rodzajów certyfikatów. Część dotyczy tylko Rosji, inne zaś całej Euroazjatyckiej Unii Celnej, czyli Rosji, Białorusi, Kazachstanu, Armenii i Kirgistanu. Do tego dochodzi fakt istnienia certyfikatów dobrowolnych, często równie ważnych dla odbiorców, obok tych obligatoryjnych. Nic dziwnego więc, że można się w tym wszystkim zgubić. Dla ułatwienia podzielimy je na Certyfikaty Rosyjskie oraz certyfikaty Unii Celnej, obowiązujące w Rosji.

Certyfikaty Rosyjskie

Najbardziej rozpoznawalnym standardem certyfikacyjnym w Rosji jest Gost R. Wcześniej był obowiązkowy dla prawie wszystkich produktów. Obecnie, w większości przypadków, zastąpiły go dokumenty obowiązujące w całej Unii Celnej. Certyfikaty rosyjskie Gost R nie są jednak bezużyteczne. Można je uzyskiwać w trybie dobrowolnym. Z pozoru są one bezcelowe, ale wciąż wielu odbiorców wymaga ich, ponieważ uważane są za symbol wysokiej jakości produktów.

Wciąż jednak istnieją produkty, które wymagają pewnego rodzaju certyfikatów rosyjskich Gost R, np. urządzenia przystosowane do pracy w strefie zagrożonej wybuchem wymagają certyfikatu Gost R Ex. Dla większości bardziej znanym określeniem jest standard ATEX.

Certyfikaty rosyjskie bezpieczeństwa pożarowego są wymagane dla takich produktów jak urządzenia przeciwpożarowe, np. gaśnice, produkty ognioodporne, np. drzwi przeciwpożarowe oraz odporne na ogień materiały budowlane, np. przewody lub płyty elewacyjne. 

Notyfikacja FSB jest dokumentem, który jest potrzebny przy imporcie urządzeń szyfrujących do Rosji. Bardzo prosto można określić jakie produkty wymagają tego typu dokumentu – wszystkie urządzenia posiadające jakąkolwiek formę szyfrowania, np. Bluetooth czy Wi-Fi.

Certyfikaty Euroazjatyckiej Unii Celnej

Tego typu certyfikaty dzielą się na 3 rodzaje:

Certyfikat EAC – zastąpiła wiele certyfikatów GOST R. Wymagany jest przy imporcie takich produktów jak rozdzielnice niskiego napięcia, bielizna czy ubranka i meble dziecięce. Posiadanie tego typu dokumentu upoważnia do oznaczania produktów symbolem EAC.

Deklaracja EAC – zastąpiła wiele certyfikatów GOST R. Wymagana jest przy imporcie takich produktów jak ciastka, soki, kosmetyki, meble biurowe czy ubrania dla dorosłych. Posiadanie tego typu dokumentu upoważnia do oznaczania produktów symbolem EAC.

Świadectwo Państwowej Rejestracji – dokument potwierdzający zgodność towaru z normami sanitarno-epidemiologicznymi i higienicznymi Unii Celnej. Wymagane jest przy imporcie takich produktów jak chemia gospodarstwa domowego, niektóre kosmetyki czy farby ścienne.

Jak widać powyżej, Certyfikaty Rosyjskie dzielą się na wiele grup. Oczywiście nie wymieniliśmy wszystkich obowiązujących, ale, w większości przypadków, potrzebne są te przez nas opisane powyżej. Odwiedź stronę ccrw.pl na której uzyskasz dokłądniejsze informacje.

ZOBACZ TEŻ