Zniżki w Orange Flex – dołącz do Klubu Flex i oszczędzaj

0
Zniżki w Orange Flex

Orange Flex, czyli Plan komórkowy w aplikacji mobilnej w formie subskrypcji, to jedna z najciekawszych dostępnych obecnie na rynku możliwości. Teraz jednak pojawił się kolejny mocny argument, który może do niej przekonać wciąż nieprzekonanych. Chodzi o uruchomienie przez operatora Klubu Flex. Każdy jego uczestnik może liczyć na atrakcyjne zniżki na usługi telekomunikacyjne, ale również na rabaty w firmach i sklepach partnerskich. Jak działa Klub Flex i jak można do niego dołączyć?

Każdy użytkownik Orange Flex może dołączyć do Klubu Flex!

Zacząć należy od tego, że Klub Flex jest otwarty dla wszystkich użytkowników z aktywnym Planem w Orange Flex. Aby do niego dołączyć, wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji. Dostęp do Klubu ze zniżkami jest bezpłatny. Co zyskują klubowicze?

Obecnie stałą promocją w Klubie Flex jest 50-procentowa zniżka na usługę Video Pass. Dzięki niej podczas oglądania serwisów streamingowych z filmami i serialami (Netflix, HBO Go, YouTube i inne) nie jest zużywany podstawowy transfer danych. To wprost idealne rozwiązanie dla wszystkich kinomaniaków. Normalnie usługa kosztuje 20 zł miesięcznie. Klubowicze płacą tylko 10 zł!

Na tym nie koniec! Promocje dotyczą również partnerskich usługi i sklepów. Obecnie, dzięki Klubowi Flex można skorzystać z przejazdów z FREE NOW  ze zniżką 20%, zamówić pizzę lub wegetariańskiego burgera w aplikacji Pyszne.pl ze zniżką 15 zł, czytać artykuły na Wyborcza.pl przez dwa miesiące za 0 zł, czy wysłać komuś bukiet korzystając z Poczty Kwiatowej z kodem rabatowym o wartości  10%.

To tylko przykłady, bo zgodnie z zapowiedziami operatora promocje mają się zmieniać, a lista sklepów i usługodawców ma być sukcesywnie rozszerzana. Jednak już teraz widać, że uczestnictwo w nim przyniesie naprawdę niezłe korzyści!

Nie tylko Klub, czyli co jeszcze oferuje Orange Flex

Klub Flex jest bez wątpienia atrakcyjny, nie jest jednak zdecydowanie jedynym argumentem za skorzystaniem z oferty Orange Flex. Ta sama w sobie jest niezwykle ciekawa. Opiera się na miesięcznym modelu subskrypcyjnym. Użytkownik pobiera aplikację na smartfon, wybiera jeden z czterech dostępnych Planów komórkowych, zamawia kartę SIM kurierem lub wybiera wirtualny eSIM i aktywuje usługę. W aplikacji możesz również przenieść swój obecny numer do Flexa, bez konieczności wizyt w salonie.

Jest to bardzo proste, nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy, a wybrany Plan można co okres rozliczeniowy zmienić na wyższy lub niższy, a nawet całkowicie z niego zrezygnować bez żadnych konsekwencji.

W każdym z Planów dostępne są nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y na terenie Polski i w roamingu w Unii Europejskiej. Różnią się one natomiast dostępnym pakietem danych. Wybrać można spośród: 15 GB za 25 zł miesięcznie, 30 GB za 30 zł miesięcznie, 50 GB za 50 zł miesięcznie oraz 100 GB za 80 zł miesięcznie.

Dodatkowo skorzystać można z licznych usług i pakietów dodatkowych. Domyślnie w każdym planie włączona jest usługa Social Pass, dzięki której pakiet danych nie jest zużywany podczas korzystania z popularnych mediów społecznościowych i komunikatorów. Wspominane już było też Video Pass. Obok niego jest jeszcze Music Pass, które działa na podobnej zasadzie – nie zużywa transferu przy słuchaniu muzyki z serwisów streamingowych, a także Game Pass, który nie zużywa transferu na wybrane serwisy gamingowe.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Orange Flex i wszystkich możliwości, które daje, wejdź tutaj: https://flex.orange.pl/oferta/oferta-dla-ciebie.

Artykuł sponsorowany.

Automatyka budynkowa – krótkie wprowadzenie dla użytkowników

0
Automatyka budynkowa

Automatyka budynkowa to dość nowy „wynalazek”. Nazwą tą określamy ogół rozwiązań dedykowanych do obsługi poszczególnych systemów i urządzeń – takich jak detektory ruchu, oświetlenie, wentylacja i chłodzenie oraz liczne inne. Zastosowanie automatyki budynkowej sprawia, że budynek staje się inteligentny, a jego obsługa zdecydowanie prostsza i wygodniejsza. Zapraszamy do lektury, w trakcie której dowiesz się – na czym polega automatyka budynkowa, w jakich rodzajach budynków się z niej korzysta oraz gdzie szukać profesjonalnej pomocy w zakresie automatyki budynkowej.

Automatyka budynkowa – czyli o zaletach „budynków inteligentnych”

Automatyka budynkowa to zjawisko stosunkowo nowe; pierwsze zaliczane do niej rozwiązania zostały wprowadzone dopiero 30-40 lat temu. Obecnie jest to prężnie rozwijająca się dziedzina, w której z roku na rok przybywa nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Podstawowym zadaniem automatyki budynkowej jest umożliwienie komfortowej obsługi wszystkich urządzeń i systemów znajdujących się w danym budynku oraz skoordynowanie ich współpracy. Ma to szczególnie znaczenie z dwóch powodów. Po pierwsze – automatyka budynkowa pozwala na takie doprecyzowanie pracy poszczególnych systemów, by pozwoliły nam wygenerować oszczędności. Korzyść tę docenią wszyscy – zarówno menadżerowie i zarządcy dużych budynków (szpitali, szkół, hal produkcyjnych), jak i właściciele prywatnych gospodarstw domowych.

Po drugie, automatyka budynkowa sprawia, że poszczególne systemy współpracują w sposób skoordynowany w przypadku wystąpienia awarii lub sytuacji „szczególnej”. Mowa między innymi o takich zdarzeniach jak wybuch pożaru, spadek ciśnienia w instalacjach grzewczych, włamanie, wypadek w czasie pracy lub inne. Dzięki zastosowaniu rozwiązań automatyki budynkowej możemy zaprogramować działania poszczególnych systemów na czas wystąpienia sytuacji trudnych. Dzięki temu będą one reagować automatycznie, zgodnie z zaprogramowanym scenariuszem.

Automatyka budynkowa – od A do Z

Wybór rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej rozpoczyna się często już w momencie projektowania danej konstrukcji budowlanej. Często to właśnie architekci i projektanci uwzględniają konieczność zastosowanie zaawansowanej technologii i specjalistycznych urządzeń. Często też automatykę budynkową wprowadza się do budowli starych. W ich przypadku, zastosowanie automatyki pozwala na usprawnienie funkcjonowania danego budynku.

Jeśli rozważasz możliwość zastosowania automatyki budynkowej, konieczne będzie sięgnięcie po pomoc fachowców. Szczególnie polecamy kontakt z Astra Automatyka, przedsiębiorstwem specjalizującym w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań dla budynków. Specjaliści z Astra Automatyka zajmują się zarówno projektowaniem automatyki budynkowej pod kątem konkretnych budowli, jak i wyborem poszczególnych urządzeń koniecznych do zarządzania budynkiem. Z pomocy Astra Automatyka korzystają różnorodni odbiorcy – zarówno osoby pragnące usprawnić działanie swojego miejsca zamieszkania, jak i menadżerowie dużych przedsiębiorstw i korporacji.

Jest o tyle istotne, że zaprojektowanie automatyki budynkowej wymaga współpracy specjalistów różnych dziedzin – architektów, programistów, elektryków, inżynierów, instalatorów i licznych innych.

Charakterystyka metalowych mebli biurowych

0
Charakterystyka metalowych mebli biurowych

Jeszcze niedawno metalowe meble kojarzyły się większości osób z dosyć topornymi elementami wyposażenia. Były utożsamiane z magazynami oraz pomieszczeniami o charakterze roboczym. Tymczasem okazuje się, że meble metalowe przeszły swoistą rewolucję. Aktualnie mogą one stanowić efektowny element wyposażenia miejsc reprezentatywnych. A do takich zaliczamy z pewnością biuro. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się nieco bliżej tego typu meblom i omówić:

  • Charakterystykę mebli metalowych
  • Rodzaje mebli z metalu
  • Walory estetyczne mebli metalowych

Zgromadzone przez nas informacje z pewnością pomogą Ci w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru tego typu elementów wyposażenia.

Charakterystyka mebli metalowych

Wśród kluczowych cech charakterystycznych dla mebli metalowych jest z pewnością wytrzymałość. Metalowe szafy oraz regały są wręcz stworzone do przechowywania dużych ilości akt i dokumentów. Szafy aktowe i kartotekowe są odporne na długotrwałe obciążenie. Przede wszystkim dlatego, że wykonano je z materiałów o wiele trwalszych aniżeli drewno czy płyta.

Elementy metalowe tworzą solidną i trwałą konstrukcję. Jej największą zaletą jest zdolność do zachowania swoich parametrów przez długi czas. Szafy i regały z drewna lub płyty mają to do siebie, że z upływem czasu ich łączenia ulegają osłabieniu. Szafy zaczynają się chwiać, a ich odporność na obciążenie słabnie. Zupełnie inaczej wygląda to w przypadku mebli metalowych. Wysokiej klasy metal w połączeniu z solidnymi spawami daje efekt w postaci trwałego połączenia, które jest odporne na działanie upływającego czasu.

Ważną zaletą mebli metalowych jest ich sprawne działanie. Metalowe prowadnice gwarantują bezproblemowe wysuwanie szuflad niezależnie od obciążenia. Mocne zawiasy zapobiegają obniżaniu się drzwi. Wszystkie mechanizmy montowane w szafach metalowych gwarantują nie tylko trwałość, ale przede wszystkim bezpieczeństwo ich zawartości.

Rodzaje mebli z metalu

Poprzedni akapit niemal w całości poświęciliśmy szafom i regałom metalowym. Musisz jednak wiedzieć, że oferta mebli z metalu jest o wiele bardziej zróżnicowana. Jeśli planujesz zmianę wyposażenia w całym biurze, to bez trudu znajdziesz poszczególne elementy w ofercie mebli metalowych. Oprócz szaf aktowych oraz kartotekowych, a także regałów, możesz również kupić biurka i stoły z metalu. Oprócz tego producenci mebli metalowych oferują duży wybór mebli specjalistycznych, do których zaliczamy szafki z szufladami na mapy i projekty. Dzięki temu możesz wyposażyć nie tylko klasyczne biuro, ale także na przykład pracownię architektoniczną, firmę informatyczną oraz biuro projektowe.

Estetyka mebli metalowych

Ważnym kryterium wyboru mebli do biura są oczywiście względy estetyczne. Trzeba pamiętać o tym, że biuro jest wizytówką danej firmy. W biurze przyjmowani są klienci oraz kontrahenci. Dlatego tak ważna jest estetyka wystroju biura. Czy meble metalowe są ładne? Aktualnie oferowane kolekcje cechują się nie tylko solidnym wykonaniem, ale przede wszystkim estetyką. Producenci umożliwiają wybór mebli w szerokiej palecie kolorów. Dzięki temu można bez trudu dopasować elementy wyposażenia nie tylko do swoich preferencji, ale także kolorystyki odzwierciedlającej wizerunek firmy. Jeszcze do niedawna meble metalowe były uważane za zimne. Aktualne kolekcje nie mają z taką stylistyką nic wspólnego. Ważną cechą mebli metalowych jest ich minimalizm, który znacznie zwiększa możliwości aranżacyjne.

Gdzie możesz zapoznać się z kompleksową ofertą mebli metalowych? Wystarczy zajrzeć na stronę fxmeble.pl. Firma FX Meble od ponad 20 lat zajmuje się produkcją mebli wykonanych z metalu. Zróżnicowany asortyment z pewnością ułatwi Ci wybór elementów wyposażenia idealnie dopasowanych do Twojego biura.

Jak stworzyć dobrą stronę www?

0
Jak stworzyć dobrą stronę www

Przygotowanie dobrej strony internetowej warto zacząć od stworzenia odpowiedniego projektu. Zanim zaczniemy szukać odpowiedniego projektanta, należy zastanowić się nad kilkoma istotnymi rzeczami. Przede wszystkim musimy sobie odpowiedzieć na pytania. W jakim celu potrzebujemy strony www? Co musi znaleźć się na witrynie internetowej? Jaki budżet finansowy możemy zainwestować w jej zaprojektowanie?

W niektórych przypadkach niezbędna jest tylko wizytówka do lokalnego biznesu, ale w większości sytuacji potrzebujemy miejsca w sieci, dzięki któremu będziemy sprzedawać, kontaktować się z klientami oraz dzielić wiedzą?

Co powinna zawierać dobra strona www?

Jeżeli mamy zamiar sprzedawać swoje produkty lub usługi na terenie całego kraju, a nawet za granicą to bardzo stworzyć rozbudowany serwis internetowy. Należy zadbać o to, aby na stronie www znalazły się zakładki, takie jak:

  • kontakt,
  • o nas,
  • oferta,
  • portfolio.

Projektanci stron www w Lublinie pomogą stworzyć projekt idealnie dostosowany do konkretnej firmy. W zakładce oferta można będzie przedstawić swoje produkty lub usługi, zakładka kontakt umożliwi przesłanie zapytania, gdy tylko klient będzie miał jakieś pytania, a w portfolio można będzie przedstawiać zrealizowane prace oraz referencje od byłych klientów.

Przedsiębiorcy zapominają często o zakładce blog, która jest również bardzo ważna, ponieważ można tam regularnie dopisywać nową treść, dzięki czemu dzielimy się z czytelnikami specjalistyczną wiedzą, pomagamy im oraz nawiązuje relacje. Systematyczne pisanie na blogu pomaga również skutecznie pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.

Dlaczego warto zlecić stworzenie strony www w Lublinie?

Eksperci, którzy od wielu lat projektują strony www Lublin, mają ogromne doświadczenie oraz indywidualnie podchodzą do każdego klienta. W ten sposób projekt witryny realizowany jest pod konkretny biznes, dzięki czemu wyróżnia się na rynku i znacznie szybciej pozycjonuje.

Zlecając takie zadanie profesjonalistom można mieć również pewność, że strona internetowa będzie dostosowana do urządzeń mobilnych, ponieważ coraz więcej osób korzysta z telefonu lub tabletu, aby przeglądać internet, a nawet dokonywać zakupów. Fachowcy znający się na rzeczy wprowadzą także innowacyjne rozwiązania oraz narzędzia pomocne w kreowaniu wizerunku w sieci.

Serwis internetowy otrzyma również gwarancję i w razie jakichkolwiek problemów klient może skorzystać z pomocy specjalistów zajmujących się projektowaniem, aby szybko naprawić wszelkie występujące błędy czy jakiekolwiek awarie związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem witryny www.

Co to jest cykl Deminga?

0
cykl Deminga

Cykl Deminga jest znany także pod nazwami „koło Deminga” lub „cyklem PDCA”. Głównym założeniem tego procesu jest poddawanie ciągłemu doskonaleniu poprzez przechodzenie przez następujące po sobie cztery etapy. Skrót PDCA pochodzi od wspomnianych etapów: planowania, wykonania, sprawdzania oraz działania (z języka angielskiego: Plan, Do, Check, Act). Uniwersalność cyklu Deminga spowodowała, że metoda ta stanowi podstawę prac doskonalących i zwiększających jakość.

Etapy cyklu Deminga

Pierwszym etapem jest czynność planowania. Wtedy określa się główne założenia i sposoby działania, które doprowadzą do osiągnięcia celu związanego z poprawą jakości. Dochodzi do zdefiniowania całego procesu. Oprócz założeń warto przyjrzeć się, co znajduje się na jego początku i końcu, jakie są kluczowe zadania na poszczególnym etapie. Analizowane są przyczyny ewentualnych problemów oraz możliwości ich skorygowania.

Drugi krok polega na wykonaniu nakreślonych w punkcie pierwszym zadań, mający na celu przetestowanie możliwych rozwiązań. To także czas na zgromadzenie jak największej liczby informacji na temat zachodzących procesów. Dochodzi też do oceny efektów poszczególnych działań.

Na etapie sprawdzenia dochodzi do weryfikacji przeprowadzonych wcześniej zadań. Oceniany jest stopień wykonania działania. Teraz można zmierzyć, w jakim stopniu osiągnięto postawione na wejściu cele. Odbywa się to za pomocą porównania otrzymanych wyników z założeniami. Jeśli zachodzi taka potrzeba, można zdecydować się na określenie, czy w przyszłości będą potrzebne kolejne badania.

Czwarty etap polega na szeroko pojętym usprawnianiu. Kontroli podlega realizacja procesu. Gdy otrzyma się wyniki, które odbiegają od założonych norm, koniecznie należy wprowadzać korekty. Różnice podlegają szczegółowej analizie. Po wprowadzeniu korekt cały proces należy przeprowadzić od początku. Na tym etapie należy dokonać wyboru najlepszego planu, który poprawi realizację procesu.

Zastosowanie cyklu Deminga

Jak widać, koło Deminga nie jest bardzo skomplikowaną metodą, a jednocześnie zapewni odpowiednie przygotowanie pod doskonalenie danego procesu. Jego uniwersalność sprawia, że z jego pomocą można przeprowadzić analizę dowolnego projektu o charakterystyce naprawczej.

Cykl Deminga może usprawnić i zoptymalizować funkcjonowanie całej organizacji, a nie tylko wybranego procesu. Ten cykl sprawia, że dochodzi do wykrycia i skutecznej diagnozy problemów występujących w przedsiębiorstwie.

To nie koniec jego atutów. Po przeprowadzeniu cyklu otrzymuje się wiele informacji zwrotnych, które powiększą wiedzę na temat analizowanego procesu. Można porównać wyniki z postawionymi na początku hipotezami. Za pomocą tej metody można sukcesywnie usuwać zauważone przeszkody, dzięki czemu dochodzi do poprawy funkcjonowania organizacji jako całości.

Koło Deminga służy również jako motywacja dla pracowników. Są oni zachęcani do podejmowania takich działań, które mogą w przyszłości ulepszyć zachodzące procesy, co równie dobrze może przełożyć się na ich spokojniejszą i lżejszą pracę.

Więcej informacji znajdziemy na https://leadership-center.pl/blog/cykl-deminga/

Kalkulator kredytu gotówkowego. Dlaczego warto z niego korzystać?

0
Kalkulator kredytu gotówkowego

Kredyt gotówkowy to ogólnodostępna pomoc finansowa, która jest oferowana przez wiele banków. Z racji szerokiej oferty dostępnej na rynku trudno wybrać najodpowiedniejsze wsparcie, które umożliwi zrealizowanie swoich celów kredytowych. Pomocny tu będzie kalkulator kredytu gotówkowego. Dlaczego warto skorzystać z kalkulatora kredytu gotówkowego? Kiedy kalkulator pożyczki gotówkowej okaże się rzeczywiście przydatny?

Oblicz swoją pożyczkę gotówkową – informacje potrzebne do skorzystania z kalkulatora

Banki używają wielu zagrań marketingowych, aby to ich produkt wydawał się najbardziej korzystny. Jednakże obliczając całkowity koszt kredytu, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na dwie kwestie:

1). potencjalną ratę kredytu,

2). RRSO (roczną rzeczywistą stopę oprocentowania).

Wymienione informacje zostaną obliczone przez kalkulator kredytu gotówkowego. Aby uzyskać pożądaną informację należy wprowadzić stosowne dane. Z obsługą kalkulatora poradzi sobie każda osoba, niezależnie od czego czym się zajmuje. Do obliczenia kwoty nie jest potrzebna wiedza z zakresu ekonomii, bądź finansów, gdyż obliczeń dokona algorytm. Jedyne informacje, które trzeba wpisać to: kwota kredytu, okres spłaty kredytu. Na podstawie tych informacji algorytm wylicza ratę miesięczną, którą należy wpłacić do banku lub firmy pożyczkowej. Natomiast w celu obliczenia RRSO koniecznymi danymi będą: kwota kredytu, okres spłaty kredytu,  oprocentowanie, prowizja, typ rat oraz koszty towarzyszące. Dodatkowe informacje często podstawiane są automatycznie. Na tej podstawie kalkulator obliczy ile rzeczywiście będzie nas kosztować kredyt w danym banku.

Jakie zalety ma kalkulator kredytu gotówkowego?

Kalkulator pożyczki gotówkowej jest niezastąpionym rozwiązaniem w przypadku chęci pobrania pomocy pieniężnej. W szybki i prosty sposób oblicza ratę miesięczną, bądź RRSO. Te dane są znacznym ułatwieniem, ponieważ konkurencja na rynkach bankowych i pozabankowych zmusza wiele instytucji do ukrywania wielu dodatkowych opłat, które mają niebagatelny wpływ na spłatę długu. Za pomocą darmowego kalkulatora dowiemy się jaką kwotę musimy uiścić łącznie ze wszystkimi prowizjami i dodatkowymi opłatami. Warto również zaznaczyć, że kalkulator kredytu gotówkowego nie wymaga posiadania dodatkowej rozległej wiedzy z zakresu finansów, gdyż algorytm samodzielnie dokonuje analizy przedstawionych danych.

Oblicz swoją pożyczkę gotówkową i znajdź najlepsze rozwiązanie finansowe dopasowane do swoich potrzeb. Zawsze przed podjęciem decyzji skorzystaj z pomocy internetowego kalkulatora kredytowego, ponieważ pozwoli uniknąć Ci wielu marketingowych pułapek i płacenia ukrytych świadczeń. Pamiętaj o dokładnej selekcji, ponieważ wsparcie finansowe będziesz spłacać przez kilka lat, dlatego musisz przejrzeć wszystkie oferty i wybrać, z twojej perspektywy, najlepszą.

Stolarz – praca na etacie czy własna firma stolarska?

0
stolarz

Jednym z najbardziej poszukiwanych zawodów na rynku jest praca stolarza. Przypadku takiego zawodu bezrobocie jest wręcz niemożliwe. Pracodawcy Poszukuję dobrych fachowców, którzy cechują się solidnością oraz dobrym fachem w ręku. Jeżeli posiadamy takie cechy oraz jesteśmy zawodowymi z talerzami, z pewnością znajdziemy pracę filmy na etacie, ale nie tylko. Jeżeli czytamy ten artykuł, to z pewnością zastanawiamy się jak wygląda zatrudnienie w pracy stolarza. Bez obaw, już odpowiadamy!

Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/praca-stolarza-etat-czy-wlasna-dzialalnosc/

Praca jako stolarz – gdzie możemy znaleźć zatrudnienie?

To, gdzie będziemy pracować w bardzo dużym stopniu zależy od specjalizacji, którą posiadamy. Statystycznie podstawowym miejscem pracy stolarza jest stolarnia, fabryka mebli, pracowni konserwacji zabytków lub firmę budowlana. Stolarz może znaleźć pracę również przy montażu mebli na budowie, a w firmach zajmujących się na prawą czy renowacja starych mebli.

Dodatkowa do pracy stolarza będzie należało zaliczyć czynności tak jak modyfikacja szafek, biurek, a także krzeseł. Jako dobry stolarz w filmie czy w fabryce będziemy pracować również w miejscach, które obsługiwane są taśmowo. Musimy dodać, że podjęcie się pracy w takim zawodzie daje nam wiedzę dotyczącą materiałów oraz rodzajów drewna.

Praca jako stolarz – własna firma stolarska

Jest to dosyć ryzykowne forma zatrudnienia. Założenie własnej firmy nie tylko w branży stolarskiej, ale ogólnie wiąże się z dużą odpowiedzialnością i pewnym ryzykiem. Jest to naprawdę duże wyzwanie, ale jeżeli podałamy rynkowi oraz biurokratycznym wymaganiom, to będziemy w stanie zarobić naprawdę fajne pieniądze. Otworzenie profesjonalnego studia wymaga sprzętu, lokalu oraz potrzebnych umiejętności. Potrzebna nam jest też pozytywna decyzja dotycząca założenie działalności gospodarczej od powiatowego inspektoratu sanitarnego, atak ze straży pożarnej.

Zobacz też: http://www.digitaldep.pl/jak-wyglada-praca-farmaceuty/

Pożyczka pozabankowa na raty – kiedy warto z niej skorzystać?

0
Pożyczka pozabankowa na raty – kiedy warto z niej skorzystać

Jeszcze do niedawna, pożyczka zdecydowanej większości osób kojarzyła się przede wszystkim z bankami. Te faktycznie udzielają pożyczek i kredytów. Obwarowane są one jednak szeregiem przepisów, które znacznie wydłużają formalności i sprawiają, że trudniej dostać pieniądze. Pożyczki pozabankowe dają natomiast możliwość pozyskania środków od instytucji finansowych, które nie mają tak ścisłych obostrzeń. Formalności ograniczone są do minimum, a gotówka na konto pożyczkobiorcy może trafić w ciągu kilkunastu minut. Pożyczka pozabankowa na raty jest najczęściej o wiele wygodniejsza niż kredyt. Kiedy warto z niej skorzystać?

Pożyczka pozabankowa – wsparcie w nagłej sytuacji

W życiu mogą pojawić się nagłe i nieoczekiwane sytuacje, które wymagać będą bezzwłocznego dostępu do większej ilości gotówki. Może być to uszkodzona lodówka lub telewizor, stłuczka samochodem, itd. Rzecz jasna, nie muszą to być zawsze przykre okoliczności. Również dobrze może chodzić o bardzo korzystną ofertę wakacyjną last minute, wyjątkowy i wymarzony prezent dla dziecka czy okazję do inwestycji, która może przynieść duży zysk.

Każda z tych sytuacji sprawia jednak, że trzeba działać szybko i nie można pozwolić sobie na trwające w nieskończoność formalności. W takim wypadku pożyczka pozabankowa online – wzięta przez internet może najszybciej, niemal od razu rozwiązać, problem lub dać możliwość wykorzystania nadarzającej się okazji!

Pożyczka pozabankowa czy kredyt?

Jeśli faktycznie dojdzie do sytuacji, w której nagle potrzebne są pieniądze, wiele osób próbuje sięgać przede wszystkim po kredyt bankowy (zgodny z definicją zawartą w Prawie bankowym). Czy jednak na pewno jest to lepsze rozwiązanie niż pożyczka pozabankowa? Niekoniecznie, przede wszystkim ze względu na obwarowania prawne kredytu bankowego na dowolny cel. Kredytobiorca zawsze musi dokładnie sprecyzować, na co planuje wydać pieniądze. Od tego może zależeć nie tylko wysokość oprocentowania i innych kosztów, ale w niektórych okolicznościach choćby fakt, czy pieniądze w ogóle się otrzyma.

Dodatkowo, procedura otrzymania kredytu jest dłuższa i bardziej skomplikowana niż w przypadku pożyczki pozabankowej na raty. Na koniec warto wspomnieć też o tym, że decydując się na kredyt, banki bardzo często zmuszają do skorzystania z dodatkowych usług – na przykład otwarcia rachunku bankowego lub wyrobienia karty debetowej. Najczęściej są one niepłatne, ale kto wie, czy w przyszłości bank nie zacznie naliczać za nie opłat.

Dlaczego pożyczka pozabankowa na raty, a nie chwilówka?

Wiele osób utożsamia pożyczki pozabankowe z chwilówkami. To błąd, a zasadniczych różnic przemawiających na korzyść tych pierwszych jest całkiem sporo. Przede wszystkim, chwilówki najczęściej nie umożliwiają rozbicia płatności – trzeba jednorazowo oddać całą kwotę, do której doliczyć należy koszty i zysk pożyczkodawcy.

Pożyczka pozabankowa na raty jest natomiast rozwiązaniem bardzo elastycznym – kwotę i czas spłaty można w dowolny sposób modyfikować. Na przykład wydłużyć okres, ale dzięki temu obniżyć ratę lub na odwrót – zwiększyć ratę, ale oddawać pożyczkę krócej. Wszystko zależy od możliwości finansowych, innych zobowiązań, czy innych indywidualnych potrzeb. Kwestie te ustala się przy zawarciu umowy pożyczkowiej.

Dodatkowo, w przypadku chwilówki można ubiegać się o niewielkie kwoty – nie ma tutaj jednej jasno sprecyzowanej wartości, ale zazwyczaj to maksymalnie 2-3 tysiące złotych, które następnie trzeba oddać w ciągu kilku tygodni. Jeśli potrzebna kwota jest większa, chwilówka nie pomoże.

Pożyczka pozabankowa przez internet na dowód – jak bezpiecznie pożyczać pieniądze?

Pomimo tego, że pożyczkę pozabankową przez internet, na dowód, można wziąć bez większego problemu, warto wybrać instytucję finansową, która oferuje pieniądze na bezpiecznych i przejrzystych zasadach. Przykładem może być znana i działająca od wielu lat marka Wonga (https://www.wonga.pl/). Oferuje ona pożyczki pozabankowe online w kwocie nawet do 15 tysięcy, których spłatę można rozłożyć na aż 36 miesięcy, czyli 3 lata. To gwarancja tego, że wysokość raty można dobrać idealnie do możliwości domowego budżetu.

Trzeba też podkreślić, że Wonga odpowiedzialnie podchodzi do bezpieczeństwa finansowego swoich klientów. Pomimo tego, że nie jest to wymagane, weryfikuje potencjalnych pożyczkobiorców pod kątem innych zobowiązań. Chodzi o to, żeby kolejna pożyczka nie wpędziła ich w spiralę zadłużenia, z której nie byliby w stanie wyjść.

*Pożyczka krótkoterminowa: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 516,17%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 200 zł, całkowita kwota do zapłaty 232,24 zł, oprocentowanie zmienne 7,2%, całkowity koszt kredytu 32,24 zł (w tym: prowizja 30,88 zł, odsetki 1,36 zł), pożyczka spłacana jednorazowo, okres kredytowania 30 dni. Dane aktualne na dzień 07.08.2020 r.Wysokość pożyczki, koszt oraz czas, na jaki jest udzielana, są ustalane indywidualnie w oparciu o ocenę zdolności kredytowej klienta.

*Pożyczka ratalna: Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 75,08%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 3000 zł, całkowita kwota do zapłaty 5115,53 zł, oprocentowanie zmienne 7,2%, całkowity koszt kredytu 2115,53 zł (w tym: prowizja 1749,90 zł, odsetki 365,63 zł), 23 miesięczne raty równe 213,09 zł i ostatnia rata 214,46 zł. Dane aktualne na dzień 07.08.2020 r.Wysokość pożyczki, wysokość raty oraz liczba dostępnych rat są ustalane indywidualnie w oparciu o ocenę zdolności kredytowej klienta. Koszt pożyczki uzależniony jest również od okresu na jaki jej udzielono.Po uzyskaniu pożyczki klient może skorzystać z benefitów. Szczegóły w „Regulaminie benefitów”, dostępnym na stronie www.wonga.pl/Dokumenty.

 

Artykuł przygotowany we współpracy z Wonga.

Artykuł sponsorowany.

Automatyzacja sprzedaży na Amazon? To możliwe!

0
Automatyzacja sprzedaży na Amazon

Sprzedaż na Amazon to doskonały sposób na rozszerzenie kanałów dystrybucji, dotarcie do nowych klientów, budowanie marki produktowej i zwiększenie obrotów firmy. Niemniej działania związane ze sprzedażą na największej platformie sprzedażowej na świecie są czasochłonne i nierzadko wymagają odpowiedniej wiedzy. Rozwiązaniem jest automatyzacja sprzedaży na Amazon. Na czym polega i kiedy warto się na nią zdecydować?

Co to jest automatyzacja sprzedaży na Amazon?

Zarządzanie procesem sprzedaży i dystrybucji na Amazon to dość czasochłonny proces, który wymaga od sprzedającego zaangażowania. Oczywistym jest jednak, że prowadzenie własnego biznesu to wiele różnych obowiązków, a każdemu przedsiębiorcy zależy na jak najlepszym zoptymalizowaniu działań. Kiedy nie chcesz powierzać obowiązku zarządzania kontem osobom trzecim ani nikogo zatrudniać na takie stanowisko w swojej firmie, możesz zdecydować się na nowatorskie rozwiązanie, jakim jest automatyzacja sprzedaży na Amazon. To system Clipperon, który został opracowany tak, by sprawnie zarządzać sprzedażą na Amazon i odciążyć Cię w Twoich obowiązkach. Dowiedz się więcej o jego funkcjonalnościach i upewnij się, że to rozwiązanie dla Ciebie!

Automatyzacja sprzedaży i logistyki na Amazon – poznaj funkcje systemu Clipperon

  1. Skuteczne zarządzanie listingami na Amazon.

Z pomocą Clipperon szybciej wystawisz swoje produkty z ERP na Amazon, przeanalizujesz ofertę według wybranych kryteriów, a w razie potrzeby wstrzymasz lub wycofasz ze sprzedaży wybrany produkt na dowolnym rynku.

  1. Zautomatyzowana kontrola cen produktów.

Efektywna polityka cenowa umożliwia wygranie Buy Box, co błyskawicznie wpływa na obroty Twojej firmy na Amazon. Clipperon pomoże Ci w kalkulacji cen brutto towarów poprzez zmiany narzutów minimalnych i maksymalnych, dopasowanie stawki VAT do wybranych krajów sprzedaży, aktualizację kursów walutowych i automatyczne wyliczanie ceny.

  1. Szczegółowe prognozy sprzedaży.

Aby zmaksymalizować sprzedaż na największej platformie sprzedażowej na świecie, trzeba sprawnie, systematycznie i kompleksowo analizować dane. Z systemem Clipperon przedsiębiorca otrzymuje prognozy obrotów i zysków na 30 dni w przód, skrupulatną analizę rynku i konkurencji, raporty wygenerowane pod kątem najistotniejszych kryteriów czy statystyki sprzedaży.

  1. Aktywna kontrola stanów magazynowych oraz zamówień.

Logistyka i obsługa zamówień będą znacznie usprawnione – możesz bowiem kontrolować wszystkie zamówienia poprzez panel użytkownika, dopasowywać wybór kuriera adekwatnie do kraju dostawy, filtrować zamówienia wedle wybranych kryteriów i zarządzać zamówieniami w czasie rzeczywistym. Co więcej – sprzedający może także liczyć na spełnienie wymagań RODO związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

  1. Sprawna dystrybucja towarów.

Na platformie możesz wysyłać towary samodzielnie (FBM) bądź też poprzez Amazon (FBA). Z systemem Clipperon przesyłanie numerów przesyłek do Amazon następuje automatyczne – podobnie jak wezwanie kuriera, wygenerowanie listu przewozowego w języku kraju docelowego, a ponadto możliwe jest śledzenie przesyłki na każdym etapie jej podróży.

To jednak nie wszystkie korzyści, jakie posiada system Clipperon. Dowiedz się więcej na stronie firmy Nethansa: Automatyzacja sprzedaży na Amazon.

Podsumowując, system Clipperon to niezwykle praktyczne rozwiązanie, które pomoże Ci zoptymalizować sprzedaż na Amazon i osiągnąć sukces. Zdecyduj się na automatyzację sprzedaży na platformie, zaoszczędź swój czas i zmaksymalizuj zysk.

Rozważasz zmianę kierunku studiów? Przenieś się do WSB!

0
zmiana kierunku studiów

Często już po kilku pierwszych tygodniach zaczynasz rozumieć, że popełniłeś błąd, a zajęcia, na które uczęszczasz, w ogóle Cię nie interesują. Dowiadujesz się, jak wygląda nauka na innych, pokrewnych kierunkach i chętnie zrobiłbyś wszystko, by się tam przenieść. Na szczęście – jest to możliwe, a Wyższa Szkoła Bankowa to ułatwia.

Pokrewne kierunki okazują się atrakcyjniejsze? Nic straconego!

Wielu studentów po kilku tygodniach spędzonych na uczelni żałuje, że nie zapisało się na inny kierunek. Często chodzi zresztą o kierunek pokrewny (np. inne studia humanistyczne czy społeczne), ale z atrakcyjniejszym programem i ciekawiej prowadzonymi zajęciami. Jedynym wyjściem z takiej sytuacji wydaje się rezygnacja ze studiów i przystąpienie do rekrutacji za rok. Wbrew pozorom jest jeszcze jedno rozwiązanie – i jest nim przeniesienie na inny kierunek studiów.
Nie zawsze jednak dziekani uczelni wyrażają zgodę na zmianę kierunku w trakcie roku akademickiego. Takie rozwiązanie umożliwia natomiast Wyższa Szkoła Bankowa.

Spróbuj jeszcze raz i zostań studentem Wyższej Szkoły Bankowej!

Dzięki WSB, nie musisz rozpoczynać studiów od początku i martwić się, że nauka na poprzedniej uczelni była całkowitą stratą czasu. Przenieś się do WSB, na wybrany przez siebie kierunek! Pamiętaj, że konieczne będzie nadrobienie różnic programowych i zaliczenie odpowiednich przedmiotów – o tym jak to wygląda można przeczytać na https://www.wsb.pl/studia-i-szkolenia/przeniesienie-z-innej-uczelni.

Cenisz praktyczną formę zajęć? WSB, to uczelnia dla Ciebie!

W WSB zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem case studies i mają formę warsztatową – rozwiązujesz w ich trakcie realne problemy występujące w firmach. W ten sposób zdobywasz kwalifikacje, których będą wymagać od Ciebie przyszli i obecni pracodawcy.

Jak przenieść się do WSB?

W Biurze Rekrutacji wybranej WSB, złóż odpowiednie dokumenty, w tym wykaz ocen i przedmiotów z Twojej obecnej uczelni. Ostateczną decyzję o przeniesieniu podejmuje dziekan.

Artykuł sponsorowany.

ZOBACZ TEŻ