Firmowe działania i codzienne zarządzanie bazami danych

0
Firmowe działania i codzienne zarządzanie bazami danych

Trudno sobie wyobrazić firmę, która nie posiada żadnych danych o swoich klientach, informacji na temat przeszłej, obecnej i przyszłej działalności, ważnych plików będących częścią obsługiwanych kampanii, prezentacji biznesowych. Każdego dnia te, i wiele innych danych są gromadzone na firmowych dyskach i serwerach.

Który bank zagwarantuje nam bezpieczeństwo?

0
Który bank zagwarantuje nam bezpieczeństwo?

W dobie digitalizacji obejmującej coraz więcej sfer naszego życia, musimy zadbać o bezpieczeństwo, a szczególnie dotyczy to naszych finansów. Zmiany, fuzje, prywatyzacja i upaństwowienie kolejnych podmiotów – to wszystko składa się na brak stabilizacji w sektorze bankowości. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, lokując swoje pieniądze w banku.

Czym kierować się przy wyborze banku?

W tak ważnej kwestii, jaką stanowią nasze prywatne finanse, warto wziąć pod uwagę gwarancję jednej z najważniejszych instytucji tego sektora w Polsce, która dba o stabilność krajowego systemu finansowego. Jest nią Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Na stronie internetowej tego podmiotu możemy znaleźć listę banków komercyjnych, spółdzielczych oraz kas, które zabezpiecza fundusz. Najkrócej mówiąc, do Funduszu należą wszystkie działające w Polsce banki (nie mylić z instytucjami bankowymi – rozróżnimy je po zarejestrowanej nazwie). Przed podjęciem decyzji o ulokowaniu swoich środków w banku, bez trudu możemy sprawdzić, czy podstawę bezpieczeństwa zagwarantuje nam właśnie BFG.

Jak Bankowy Fundusz Gwarancyjny zapewnia nam bezpieczeństwo?

Na mocy ustawy z 2016 roku o Bankowym Funduszu Gwarancyjnym, instytucja gromadzi depozyt, który wykorzystany zostanie w wypadu bankructwa lub niewypłacalności danego banku, ograniczony do kwoty 100 000 euro. Choć przypadki, w których konieczna jest interwencja Funduszu należą obecnie do rzadkości, a ostatnią z głośnych spraw tego typu była afera Amber Gold, warto śledzić doniesienia na temat bieżącej sytuacji instytucji, którym udzielamy kredytu zaufania, a tym samym powierzamy opiekę nad większością swoich pieniędzy.

Najbezpieczniejsze banki w Polsce

Jak wyjaśnia serwis domkredytowy.pl, przed podjęciem decyzji korzystne będzie dokonanie analizy sytuacji danego banku, m.in. wielkości aktywów, którym dysponuje czy długością funkcjonowania na rynku. Pomocne w wyborze z pewnością będzie zapoznanie się ze corocznym światowym rankingiem Global Finance. W 2017 roku zostały w nim wyróżnione cztery polskie banki: ING Bank Śląski, Bank Pekao, Bank Zachodni WBK oraz mBank.

Pożyczka bez konta bankowego – 3 sposoby na wypłatę

0
Pożyczka bez konta bankowego – 3 sposoby na wypłatę

Pożyczka pozabankowa udzielana on-line to wygoda i minimum formalności. Jednak nie wszystkie osoby chcą, by pieniądze trafiły na konto bankowe. Parabanki, wychodząc naprzeciw klientom, dają możliwość wyboru innych sposobów na wypłatę środków.

Drzwi kominkowe – także na wymiar!

0
Drzwi kominkowe – także na wymiar

Drzwi kominkowe stanowią bardzo ważny element konstrukcji kominka – osłaniają palenisko i zapewniają dzięki temu bezpieczne ciepło we wnętrzach. Teraz można zamówić je również na wymiar!

Najczęściej wtedy, gdy decydujemy się na kominek, wybieramy gotowe wkłady kominkowe. W tym przypadku drzwiczki kominkowe są już wmontowane we wkład.

Jednak oprócz tego do dyspozycji mamy także konstrukcje kominków otwartych – wtedy, gdy liczy się ich większa estetyka oraz bezpieczeństwo, możemy postawić na drzwi do kominka zakupione osobno, które można dopasować do każdego otwartego paleniska.

Co wtedy, gdy gotowe drzwiczki nie pasują?

Czasami zdarza się, że gotowe wkłady kominkowe oraz drzwi do kominka nie pasują idealnie do projektu – decydująca może być różnica paru centymetrów, nieodpowiedni design czy też rodzaj zastosowanych materiałów.

W takich sytuacjach można zdecydować się na skorzystanie z oferty firm wykonujących drzwiczki na wymiar – wówczas klient może otrzymać produkt w pełni dopasowany do jego wymagań.

Za drzwiczki kominkowe wykonane na wymiar zgodnie z pomysłem klienta trzeba zapłacić więcej, niemniej jednak to sprawdzony wybór, jeśli nie chcemy iść na kompromisy.

Drzwi kominkowe na wymiar – idealnie dopasowane!

Drzwi kominkowe mogą być wykonane również całkowicie na wymiar – takie drzwiczki kominkowe na wymiar będą wówczas idealnie dopasowane do rozmiarów paleniska, dlatego też będą zapewniały maksymalne bezpieczeństwo.

Drzwiczki do kominka na wymiar można zamówić zarówno do mniejszych, jak i większych paleniska. Mogą być to drzwiczki jednostronne albo dwustronne – z dwoma skrzydłami.

Dostępne są nie tylko w standardowych kolorach, ale również w innych barwach z palety, na przykład w przyciągającym wzrok kolorze czerwonym.

Efektowne drzwiczki do kominka tego rodzaju dostarcza firma IGNIF – producent drzwi kominkowych z Koszalina, który zapewnia swoim klientom pełną personalizację elementów kominkowych.

Więcej informacji o ofercie firmy można znaleźć na jej stronie internetowej pod adresem http://ignif.com/.

Kierunki studiów, które pomogą rozpocząć karierę w marketingu internetowym

0
Kierunki studiów, które pomogą rozpocząć karierę w marketingu internetowym

Prowadzenie komunikacji w social mediach, pisanie artykułów na bloga czy zajmowanie się reklamą w Google Ads lub Facebook Ads – takie treści w ogłoszeniach o pracę są coraz bardziej popularne. Firmy oraz sklepy internetowe intensywnie poszukują osób, które potrafią budować społeczność wokół marki, promować ją oraz tworzyć skuteczne strategie marketingowe. Działalność w Internecie stała się niezwykle popularna. Z racji tego, że jest czasochłonna, to pracodawcy chętnie zatrudniają specjalistów ds. public relations bądź marketingu. Sprawdź, które kierunki studiów pomogą w przygotowaniu się na takie stanowisko!

Pożyczaj bezpiecznie

0
Pożyczaj bezpiecznie

Wysyp ofert kredytowo-pożyczkowych w ostatnich latach to zdecydowany plus dla klientów, którzy mają szansę wybierać z coraz większej puli ofert. Rosnąca liczba firm pożyczkowych przekłada się bowiem także na konkurencyjność ofert. Pożyczkodawcy nie licytują się między sobą już tylko na atrakcyjność oprocentowania i wysokość rat, lecz także na coraz bardziej uproszone formuły wniosków kredytowych. 

  1. Pożyczanie w internecie jest dziecinnie proste, wymaga jednak od klienta sporej uwagi.
  2. Warto szczegółowo przyjrzeć się rozważanej ofercie, zanim podejmie się ostateczną decyzję.
  3. Przed potwierdzeniem zainteresowania kredytem, należy uważnie przeczytać umowę.
  4. Należy zwracać szczególną uwagę na zapisy o dodatkowych kosztach kredytu, które znacząco mogą podnieść jego ostateczny koszt.

Pożyczanie jest dziecinnie łatwe

Z tym zdaniem trudno obecnie polemizować. Pożyczki krótkoterminowe można uzyskać dzisiaj właściwie w ciągu kilkunastu minut. Także nieco większe pożyczki i kredyty charakteryzują się coraz bardziej uproszczonymi procedurami ich przyznawania. Formularze, które jeszcze do niedawna tak przerażały kredytobiorców, dzisiaj są dużo prostsze i łatwiejsze do wypełnienia. Jednym z najłatwiejszych sposobów na pożyczenie pieniędzy są tzw. pożyczki online. To prosta forma ubiegania się o wsparcie finansowe. W przybliżeniu wygląda to następująco: klient na stronie podaje wnioskowaną kwotę, ilość potencjalnych rat, a system wylicza wysokość pojedynczej raty. Klient aplikuje o pożyczkę, wypełniając prosty formularz. Następnie mailem oraz smsem otrzymuje informację o decyzji pożyczkowej. W przypadku decyzji pozytywnej i dalszego zainteresowania klienta, po potwierdzeniu chęci wzięcia kredytu, do klienta trafiają pieniądze oraz umowa. Umowa przesyłana jest pocztą tradycyjną lub elektroniczną.

Jak pożyczać bezpiecznie?

Pożyczanie jest obecnie bardzo proste, na rynku jest jednak grupa nie do końca uczciwych firm, które wykorzystują prostotę systemu i niejednokrotny pośpiech klienta. Jeśli więc chcesz uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek, zwróć uwagę na:

  1. Zakres działania firmy – od jak długiego czasu jest na rynku? czy działa w innych krajach?
  2. Dostępność wstępnego draftu umowy – oczywiste jest, że ostateczna jej wersja będzie dostępna dopiero po wyrażeniu chęci jej zawarcia, natomiast dobrze, abyś wcześniej mógł przyjrzeć się przykładowej jej wersji (robi tak np. https://www.lendonraty.pl/)
  3. Przyjrzyj się temu, jak chronione jest bezpieczeństwo twoich danych
  4. Zwróć uwagę na przejrzystość warunków, czytelne wyliczenia rat.

Wygodne narzędzie – zaoszczędź na ubezpieczeniu

0
Wygodne narzędzie - zaoszczędź na ubezpieczeniu

Póki jest dobrze i nic się nie dzieje, nie myślimy o zabezpieczeniu przyszłości. Dopiero po fakcie stwierdzamy, że warto było wcześniej działać. Tak to właśnie wygląda z ubezpieczeniami – wiemy, że są ważne, ale jakbyśmy zapominali, by wykupić odpowiednie. Dlaczego tak jest?

Niezbędne narzędzia do pracy w biurze

0
Niezbędne narzędzia do pracy w biurze

Żyjemy w czasach ciągłego postępu informatyzacji za sprawą którego coraz więcej rzeczy w naszym otoczeniu zamienia się miejscem ze sprzętem elektronicznym. Mimo tych ciągłych zmian jakich doświadczamy niemal co roku niektóre rzeczy pozostają niezmienne. W obecnym biurze mimo zaawansowanego sprzętu, który pozwala ograniczyć zużycie papieru dalej niezbędne są podstawowe narzędzia do pracy w biurze. To bez czego nie obędzie się żadne biuro to na pewno zszywacz, bloczki do notowania, spinki do mniej ważnych dokumentów. Takie jak te elementy biura pozwalają zachować nie tylko porządek na miejscu pracy, ale również usystematyzować pracę osób pracujących tam. Do dzisiaj mimo postępu technologii niezbędne są wersje papierowe pewnych zaświadczeń i dokumentów dlatego też kolejną ważną rzeczą są oczywiście koszulki na dokumenty jak i segregatory.

Bez tych wszystkich różnych elementów działanie biura mogłoby być bardzo utrudnione i na pewno nie tak efektywne jak ma się to w dzisiejszych czasach.

Jakie segregatory wybrać do biura?

Rodzaj segregatorów jakie wybieramy do przechowywania naszej dokumentacji jest bardzo ważny głównie ze względu szybkości szukania dokumentów. Istnieją różne rodzaje segregatorów przeznaczone dla innego użytkownika. Najbardziej uniwersalnym rodzajem segregatorów są te z szerokim grzbietem umożliwiającym umieszczenie tam informacji do jakiego rodzaju dokumentów został on przygotowany. Innym rodzajem segregatorów są te węższe, które nie posiadają szerokiego grzbietu i mimo tego że nie są tak pojemne to idealnie nadają się do przechowywania akt osobowych pracowników, lub pojedynczego pracownika. Ten rodzaj segregatora nie zajmuje tak dużo miejsca i pozwala na schowanie go nawet do szafki, gdzie nie będzie widoczny dla każdego. Innym rodzajem przechowywania dokumentów są teczki, mimo że nie należą do segregatorów to spełniają dokładnie tą samą funkcję. Zaletą segregatorów jest ich bardzo niewielki rozmiar jak i prosty format, który pozwala je schować do szuflady i posortować alfabetycznie.

Jaki zszywacz do biura?

Zszywacz to mimo tego że jest bardzo niepozornym narzędziem biurowym bardzo ułatwia pracę i pozwala zachować porządek w dokumentach. Bez zszywaczy na pewno wiele czasu pracownicy tracili by po godzinach na porządkowanie dokumentów. Wybór dobrego zszywacza to podstawa, ponieważ zakup małego nieporęcznego narzędzia bardzo szybko odbije się na wydajności pracy biurowej a także ulegnie zniszczeniu. Kupując zszywacz zwróćmy uwagę na jego wielkość, oraz materiał z jakiego jest wykonany. aby był w stanie wytrzymać lata intensywnej pracy biurowej. Wielkość zszywacza nie powinna być zbyt duża aby pewnie trzymał się w dłoni pracownika biurowego. Jeżeli w naszej firmie zatrudniamy głównie Panie, również powinniśmy wziąć to pod uwagę przy wyborze urządzenia do pracy. Zszywacz to generalnie jednorazowy zakup, który posłuży nam przez 2-3 lata bez zniszczeń a jego koszt też nie jest zaporowy. Zakup kilku zszywaczy dobrej jakości do biura to inwestycja w jego efektywność.

Pozostałe artykuły biurowe.

Do innych narzędzi biurowych należą przede wszystkim spinacze, notesiki, tablice korkowe, bloczki z przyklejonymi karteczkami. Wszystkie artykuły biurowe usprawniają i ułatwiają pracę w biurze pracownikom dzięki czemu zwiększają jego wydajność. Jakie funkcje spełniają poszczególne narzędzia biurowe w firmie?

  • Bloczki z karteczkami

Pozwalają szybko zapisać ważne informacje i umieścić je w miejscu w którym na pewno będziemy o nich pamiętali. Bloczki przydają się głównie do rzeczy poza grafikiem, takich nietypowych zadań które otrzymaliśmy już w trakcie wykonywanej pracy. Pozwalają one zapisać ważne informacje przekazane przez klienta za pośrednictwem telefonu i umożliwić szybki do nich powrót podczas telefonu zwrotnego.

  • Notes/kalendarz

To bardzo uniwersalne narzędzie pozwalające na długoterminową systematyzację zadań, które musimy wykonać. Zarówno notes jak i kalendarz pozwalają nam zapisać zadania oddalone w przyszłości tak aby nie zaprzątać sobie głowy nimi teraz, oraz szybko do nich wrócić w przyszłości. Przy dużej liczbie zadań pozwala prawie natychmiast przypomnieć sobie szczegóły dotyczące sprawy, którą mieliśmy się zająć.

  • Spinacze

Coraz rzadziej używane narzędzie jednak cały czas na czasie. Spinacze pozwalają skompletować ważne dokumenty w jedne pakiety a następnie zarządzać nimi dowolnie wedle uznania. Są prostszą alternatywą dla spinacza jednak nie tam bardzo efektywną dlatego też przydają się głównie do użytku doraźnego. Spinacze są bardzo tanie można ich używać wiele razy a gromadzić na specjalnych podkładkach magnetycznych. Używanie ich pozwala bardzo ułatwić pracę biurową

Wszystkie wymienione artykuły biurowe ułatwiają, usprawniają, oraz porządkują pracę biurową i w dłuższej perspektywie czasu pozwalają zachować ład i wydajność. Bez części z nich na pewno praca biurowa byłaby mocno utrudniona a czasami nawet niemożliwa. Dobre wyposażenie biura to podstawa do efektywnej pracy!

Pomoc kancelarii prawnej

0
Pomoc kancelarii prawnej

Wyspecjalizowana pomoc, która jest w stanie mam aktualnie udzielić dobry radca prawny jest ważna w wielu kwestiach. Istnieją sprawy tyczące się np. rozwodów lub kwestii opodatkowania, które naprawdę są trudne do załatwienia i bez realnej pomocy specjalistów nie jesteśmy w stanie sobie z tym wszystkim poradzić. Wykwalifikowana kancelaria radcowska jest w stanie nam udzielić konkretnych informacji na temat kwestii majątkowych, rozwodu oraz spraw podatkowych.

Gdzie szukać pomocy?

Warto sięgać po wiedzę na specjalistyczne portale prawne, takie jak choćby: https://radcaprawny-trojmiasto.pl/ – specjalistyczna kancelaria radcy prawnego jest w stanie nam udzielić wielu konkretnych informacji i realnego wsparcia dotyczącego licznych spraw podatkowych. Sięgajmy po tego rodzaju przydatne informacje i starajmy się otrzymać fachową pomoc w załatwieni wielu trudnych spraw związanych z rozwodami, kwestiami podatkowymi oraz majątkowymi.

Wsparcie kancelarii w sprawach podatkowych

Rzadko sięgamy po pomoc radcy prawnego przy problemach podatkowych jest to błąd. Istnieje wiele skomplikowanych sytuacji, jak choćby znane bardzo dobrze podatki marynarskie, które dla wielu osób okazały się rzeczą nie do pokonania. Podatki dla marynarzy są bowiem rozliczane jako dochody uzyskiwane za granicą – kwestia komplikuje się jednak przy tym, kto jest armatorem danego statku. Jeśli statek pływa pod banderą kraju, z którym RP nie ma umowy dotyczącej unikania podwójnego opodatkowania, to bez umiejętności i wiedzy dotyczącej rozliczania nie jesteśmy w stanie uchronić się przed podwójnym opodatkowaniem.

Marynarze podatki płacić muszą i jedynie wyspecjalizowane kancelarie, które realizują dla nas konkretne wsparcie są w stanie nam, konkretnie ułatwić rozliczenie podatków marynarzy. Starajmy się sięgać po pomoc wyspecjalizowanych kancelarii prawnych i unikajmy problemów związanych z niuansami podwójnego opodatkowania, które to może być dla nas bardzo dotkliwe i nieprzyjemne. Pomoc prawna jest nieoceniona dla nas wszystkich.

Transport międzynarodowy – osoby prywatne, czy profesjonalne firmy?

0
Transport międzynarodowy – osoby prywatne, czy profesjonalne firmy?

Chcąc wysłać paczkę do swojego członka rodziny lub przyjaciela, który obecnie znajduje się za granicą Polski, czasem trzeba ponieść duże koszty związane z przewozem. Warto więc wiedzieć, w jaki sposób transport międzynarodowy będzie najbardziej opłacalny dla domowego budżetu.

Dziś rozważymy kilka możliwości, opcji i sytuacji, dzięki czemu stając przed wyzwaniem zorganizowania takiego przewozu, nie będziemy panikować, wybierając najdroższą firmę z powodu jej pozytywnych opinii (marketing i reklama są w stanie skutecznie wyprzeć konkurencje, a profesjonalnie przeprowadzone kampanie, sprawić, że klienci uwierzą w pozycję lidera nawet niewielkiej firmy).

Transport międzynarodowy i prywatne kursy

Odpowiedzmy sobie na pytanie, co w ogóle oznaczają prywatne kursy osób, którzy podróżują między kilkoma Państwami. Jeśli posiadają oni auto dostawcze, którym jadą do Norwegii, Niemiec, Anglii i innych krajów w danym terminie, to umieszczają o tym informacje na specjalistycznych portalach internetowych. Osoby zainteresowane przetransportowaniem paczki, umawiają się, że dostarczą ją w danym terminie przed wyjazdem lub jeśli jest taka możliwość, to osoba oferująca transport międzynarodowy przyjedzie po drodze do nich i ją odbierze – następnie dojeżdża do celu i umawia się z kimś, kto został zobowiązany do odbioru tej przesyłki.

Model biznesowy jak widać prosty i skuteczny, jednak raczej mało dochodowy, ponieważ kursy zdarzają się co kilka lub nawet kilkanaście dni i często zwracają się jedynie koszty podróży – co jednak dla osób pracujących na co dzień za granicą, jest również ogromnym pozytywem, ponieważ często mogą zaoszczędzić dużą sumę pieniędzy.

Ciekawostką jest fakt, że do popularnych krajów, gdzie wskaźnik migracji jest bardzo wysoki, kursy zdarzają się często, więc nawet jeśli posiadamy konieczność dostarczenia paczki w trybie natychmiastowym, można szukać pomocy u takich osób – dodatkowo dostarczą ją często szybciej od profesjonalnych działalności kurierskich.

A może tak prywatna firma kurierska?

Transport międzynarodowy przy wykorzystaniu specjalistycznych firm przewozowych, często nie tylko bywa bardzo drogi, ale również paczki dostarczane są w ciągu kilkunastu dni. Czy jest to satysfakcjonująca oferta? Jeśli przesyłka ma być dostarczona do egzotycznego miejsca, z pewnością nie będzie nawet innej możliwości, lecz rozmawiając na temat wcześniej wspomnianych krajów (Norwegia, Niemcy, Holandia, Anglia, Szwecja), to lepszym wyborem będzie wybór osoby prywatnej.

ZOBACZ TEŻ