Jeśli jesteś młodą mamą, masz swoje dzieci lub nawet niekoniecznie – gdy po prostu uwielbiasz dzieci i chcesz powiązać swój sposób zarobkowania z tym co lubisz, poniżej zaprezentowany pomysł na pewno ci się spodoba. Mianowicie możesz przekuć swoje zainteresowania w coś faktycznie istniejącego. Zainteresuj się prowadzeniem sklepu internetowego SimplyColors. To marka znana na międzynarodowym rynku, bardzo oryginalna i wyjątkowo podatna na personalizację.
Trochę o SimplyColors
Docelowa grupa klientów SimplyColors to rodzice dzieci do lat 10 (lub, jak podaje inne źródło, do lat 16). Jak zapewne wiesz, mając dziecko w tym wieku niezwykle ciężko jest znaleźć czas na zakupy, a niestety konieczne jest regularne uzupełnienie garderoby malucha. Trzeba to robić w związku z tym, że dzieci bardzo szybko rosną, do tego niszczą ubrania przy zabawie, ćwiczeniach chodzenia i innych aktywnościach. Zainteresowanie sklepem SimplyColors jest wręcz gwarantowane, bo dzięki temu, że jest to sklep internetowy, nie trzeba będzie opuszczać domu i pociech żeby kupić im potrzebne rzeczy. Oferta sklepu jest też bardzo konkurencyjna, charakteryzują ją przystępne ceny – to ważne przy regularnych, dużych zakupach – efektowne, żywe kolory i modne fasony. Na polskim rynku wciąż nie ma wielu takich sklepów, stąd wykorzystanie proponowanego pomysłu na biznes musi wiązać się z sukcesem.
Personalizacja produktów SimplyColors
Czynnikiem, który powinien przyciągnąć mnóstwo klientów do twojego sklepu, jest możliwość niemalże dowolnej personalizacji wyglądu odzieży dla najmłodszych. Oferujesz więc atrakcyjną kolorystykę ubrań, ich wysoką jakość oraz najmodniejsze rozwiązania – a przy tym każdy klient może dorzucić do tego coś od siebie. Domyślne produkty od SimplyColors posiadają na powierzchni zabawne, nieskomplikowane rysunki, które są swoistym wyróżnikiem odzieży tej marki. Oferta personalizacji to np. możliwość umieszczenia na wybranym ubraniu swojego rysunku lub nadruku w postaci imienia dziecka, jakiegoś ciekawego hasła, słów lub zdań, z którymi maluch ma dobre skojarzenia itd. Nie trzeba dodawać, jak wiele to rodzi fajnych idei, które posłużą do wywołania uśmiechu na buzi obdarowanej pociechy.
Biznes z SimplyColors
Jako osoba lubiąca dzieci i wychowująca je, najprawdopodobniej orientujesz się w kwestii potrzeb najmłodszych i ich rodziców. Dzięki temu uda ci się właściwie dopasować ofertę do konkretnych grup wiekowych i typowych upodobań jakie obserwujesz u dzieci w danym wieku. Promocja już uruchomionej działalności nie wydaje się specjalnie trudna dla kogoś, kto cały czas pozostaje niejako wśród samych zainteresowanych – pierwszymi klientami sklepu najprawdopodobniej będą twoi znajomi, później znajomi znajomych, przypadkowe osoby, którym spodoba się design ubranek, i tak dalej, i tak dalej… Dysponując nadwyżką środków finansowych możesz też przemyśleć wykupienie profesjonalnych usług pozycjonujących sklep lub odpowiednią opcję reklamy w internecie oraz w świecie rzeczywistym. Produkty dla dzieci znajdują się ciągle w centrum zainteresowania, dlatego też zainteresowanie się marką SimplyColors może dla ciebie być strzałem w dziesiątkę.