Wykaz podatników VAT – przydatne narzędzie dla przedsiębiorców 

0
wykaz podatników VAT

Wykaz podatników VAT bardzo przydaje się w momencie, kiedy robisz większe przelewy na konto kontrahentów. Jednak nie jest to jedyne zastosowanie takiego wykazu. Jak sugeruje sama nazwa jest to baza firm, które płacą podatek od towarów i usług. Dzięki niej możemy sprawdzić status swojego kontrahenta. Pomaga nam on w uniknięciu nieprzyjemności związanych z oszustwem i innymi tego typu przypadłościami. Jest to niejako zabezpieczenie dla osób prowadzących własny biznes. Przy transakcjach powyżej 15 tys. zł przelew robisz na rachunek kontrahenta. Znajdziesz go w wykazie podatników VAT, a dzięki temu unikniesz problemów, m.in. odpowiadania za zaległości podatkowe kontrahenta.

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka-i-zabezpieczenie/ 

Kto trafia do bazy prowadzonej przez szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)?

Wykaz obejmuje podatników, którzy:

  • zostali zarejestrowani jako podatnicy VAT czynni lub zwolnieni,
  • nie zostali zarejestrowani lub zostali wykreśleni z rejestru,
  • zostali przywróceni jako podatnicy VAT.

Jak korzystać z wyszukiwarki?

Wykaz podatników VAT to bardzo proste w obsłudze narzędzie. Żeby z niego skorzystać wchodzimy na stronę: www.podatki.gov.pl/wykaz-podatnikow-vat-wyszukiwarka. W okno wyszukiwania wypisujemy numer NIP, numer REGON, nazwę firmy lub jej fragment, a w przypadku osób fizycznych imię i nazwisko lub numer rachunku. Do wyszukania potrzebna jest nam tylko jedna z tych informacji.

Co znajdziemy w wykazie podatników VAT?

Baza zawiera najważniejsze informację o podatnikach VAT. W niej możemy znaleźć przede wszystkim:

  • nazwę firmy lub imię i nazwisko podatnika,
  • numer, za pomocą którego podmiot został zidentyfikowany na potrzeby podatku,
  • status podmiotu zarejestrowanego,
  • status podmiotu wykreślonego,
  • numer REGON,
  • numer w Krajowym Rejestrze Sądowym,
  • adres siedziby,
  • adres stałego miejsca prowadzenia firmy lub adres miejsca zamieszkania, w przypadku braku stałego miejsca prowadzenia działalności ‒ w przypadku osób fizycznych,
  • imiona i nazwiska osób, które wchodzą w skład organu uprawnionego do reprezentowania podmiotu/wspólnika/prokurentów, ich NIP lub numery PESEL,
  • daty rejestracji, odmowy rejestracji albo wykreślenia z rejestru oraz przywrócenia zarejestrowania,
  • podstawę prawną odmowy rejestracji albo wykreślenia z rejestru i przywrócenia zarejestrowania jako podatnika VAT,
  • numery rachunków rozliczeniowych lub imiennych rachunków w SKOK otwartych w związku z prowadzoną przez członka działalnością gospodarczą.

Co jeśli nie zrobiliśmy przelewu na wskazane konto?

Przy rozliczeniach wynoszących powyżej 15 tys. zł musimy przelać pieniądze na konto kontrahenta podane w wykazie podatników VAT. Jeśli jednak tego nie zrobimy, to nie zaliczymy wydatku do kosztów uzyskania przychodu lub będziemy musieli zmniejszyć przychody. Za to grozi nam też spora odpowiedzialność z czynnym podatnikiem VAT za jego zaległości podatkowe. 

Na szczęście mamy możliwość wyjścia z tej sytuacji z twarzą.  Wystarczy jedynie w ciągu 3 dni od dnia zlecenia przelewu podać informację i numerze, na który zleciliśmy przelew. Taką wiadomość dostarczamy do Urzędu Skarbowego.

Zobacz też: http://www.hostowisko.pl/kto-nie-robi-zakupow-w-internecie-i-dlaczego/

Co warto wiedzieć o skrzyniach na jabłka?

0
Co warto wiedzieć o skrzyniach na jabłka

Należy mieć świadomość, że skrzynie na jabłka są bardzo istotnymi produktami, bez których bardzo trudno byłoby funkcjonować przedsiębiorstwom działającym w branżach związanych z żywnością oraz przetwórstwem. Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że w trakcie transportu owoce muszą mieć zagwarantowane najlepsze możliwe warunki, które w żaden sposób nie będą zagrażały ewentualnemu uszkodzeniu w trakcie jazdy.

Szukasz pracy jako opiekunka osób starszych? Sprawdź zakres obowiązków podczas trwania kontraktu

0
opiekunka osób starszych

Jeśli zawodowo zajmujesz się pielęgnacją seniorów, a Twoim celem jest uzyskanie zarobków wyższych niż te, które możesz uzyskać w Polsce, praca w charakterze opiekunki osób starszych w Niemczech zapewni Ci taką możliwość. Zobacz, jakie zadania czekają na opiekunkę seniora oraz dlaczego warto rozważyć podpisanie kontraktu na tego typu wyjazd.

Najważniejsze obowiązki opiekunki osób starszych

Całodobowa opieka nad pacjentem w podeszłym wieku, który często zmaga się z licznymi schorzeniami to bardzo odpowiedzialne i angażujące zajęcie. W tę profesję wpisana jest pomoc przy codziennych czynnościach, takich jak:

  • codzienna toaleta (wsparcie w kąpieli, czesanie, golenie, pielęgnacja włosów, skóry i zębów, a w przypadku inkontynencji również zmiana pieluchomajtek);
  • czynności pielęgnacyjne związane z czyszczeniem cewnika czy zmianą worka stomijnego; osoba zajmująca się seniorem pomaga w tego typu zabiegach, jednak nie jest opiekunem medycznym;
  • wsparcie w poruszaniu się po mieszkaniu, ale również poza nim;
  • ubieranie i rozbieranie podopiecznego – z uwzględnieniem odpowiedniej pogody i temperatury;
  • spacerowanie z podopiecznym i odprowadzanie go do domu;
  • opieka nad zwierzętami domowymi podopiecznego oraz podlewanie roślin domowych;
  • robienie zakupów;
  • pomoc w przygotowaniu i podaniu posiłku – dostosowanej do indywidualnych potrzeb żywieniowych (pomoc w jedzeniu, a nawet karmienie w przypadku pacjentów tego wymagających);
  • troska o świeży wygląd garderoby (pranie, prasowanie);
  • umawianie na wizyty do lekarza oraz towarzyszenie podopiecznemu w czasie ich trwania;
  • wykupowanie recept;
  • towarzyszenie podczas wyjść o charakterze rozrywkowym czy rodzinnym (np. do kina, teatru czy na urodziny);
  • pozostawanie w kontakcie ze wskazanymi osobami na wypadek zmiany stanu zdrowia lub zachowania podopiecznego;
  • wsparcie rodziny podopiecznego w przypadku jego śmierci.

Opiekunka seniora – praca z perspektywą. Dlaczego warto zainteresować się tą profesją?

Oferty pracy dla opiekunek osób starszych cieszą się dużym zainteresowaniem. Wynika ono m.in. z dużego poziomu zaangażowania w wykonywane zadania oraz budowania trwałej relacji z podopiecznym, co jest wartością samą w sobie. Podejmując się tej niełatwej profesji warto postawić na współpracę z zaufanym partnerem, który zapewni nie tylko poczucie bezpieczeństwa podczas wyjazdu oraz legalność zatrudnienia, ale także kontrakt – z warunkami z góry ustalonymi i zaakceptowanymi przez obie strony. Cenne wsparcie oferuje także przydzielony opiekun, który udziela pomocy i porady opiekunce przebywającej w miejscu pracy. Nie bez znaczenia są również atrakcyjne warunki finansowe. Tylko teraz, decydując się na wyjazd do pracy przy współpracy z Promedica24 na okres nie krótszy niż 62 dni (wliczając w to święta Bożego Narodzenia, Sylwestra i Trzech Króli), opiekunka może liczyć na atrakcyjne zarobki. Pracodawca oferuje 12 500 zł za kontrakt, a dodatkowo gwarancję wypłaty bonusu w indywidualnie ustalonej kwocie (maksymalnie 350 euro). Każda opiekunka, która zdecyduje się na taki wyjazd, ma pewność otrzymania dodatku. To cecha wyróżniająca pośrednika na tle innych podmiotów działających na rynku, którzy oferują jedynie bonusy życzeniowe.

Pracodawca zadbał też o kwestie formalne, związane z epidemią COVID-19. U każdej opiekunki zostanie przeprowadzony test na obecność wirusa. Z uwagi na nowe regulacje w Niemczech (obowiązujące od 17.10.) osoby, które nie miały wykonanego testu są automatycznie kierowane na 14-dniową kwarantannę.

Artykuł sponsorowany.

Dochodzenie odszkodowań – co warto wiedzieć na ten temat?

0
Dochodzenie odszkodowań

Walka o należne odszkodowanie jest często długa i niełatwa. Dlatego warto mieć wsparcie specjalisty, by nie błądzić i obierać najlepszą drogę. Wsparcie prawnika gwarantuje nam spokój i zwiększa nasze szanse na osiągnięcie celu.

Dochodzenie odszkodowań – jak to wygląda od strony prawnej?

Prawo do odszkodowania przysługuje nam już w trakcie procesu karnego. Prowadzący sprawę sędzia może wówczas orzec winę poszkodowanego i zobligować go do naprawienia szkody. Musimy bowiem zdawać sobie sprawę z tego, że nasze interesy jako osoby pokrzywdzonej są chronione prawem i muszą zostać uwzględnione podczas procesu. Aby tak się stało wystarczy, że wystąpimy z wnioskiem. Niestety, takie posunięciu znacznie wydłuża cały proces. Musimy też zdawać sobie sprawę z tego, że podczas procesu karnego nie uzyskamy żądanej przez nas kwoty. Wówczas możemy wstąpić na drogę cywilnoprawną i kontynuować walkę o godziwe zadośćuczynienie. Musimy też wiedzieć, że polskie prawo wyróżnia takie formy rekompensaty jak odszkodowanie i zadośćuczynienie. Pierwsze dotyczy strat materialnych, które jesteśmy w stanie przeliczyć na pieniądze. Zadośćuczynienie z kolei dotyczy takich krzywd, których nie da się przeliczyć na pieniądze. Dotyczy to chociażby zdrowia.

Dochodzenie odszkodowań – kto może nam w tym wszystkim pomóc?

Dochodzenie odszkodowań na drodze cywilnoprawnej to długa droga, która może trwać od kilku do nawet kilkunastu miesięcy. Sam czas oczekiwania na wniesienie sprawy na wokandę może wynieść nawet pół roku. Proces także nie należy do najkrótszych. Sąd musi przecież przesłuchać strony postępowania, powołanych przez nich świadków, a także biegłego. Wszystko to nie dzieje się także za darmo. Musimy liczyć się z opłatą od pozwu, która wynosi obecnie 5% wartości przedmiotu sporu. To jednak nie koniec wydatków. Opłacamy także pracę biegłych sądowych oraz uiszczamy opłatę skarbową od pełnomocnictwa. Jeśli wygramy proces, to unikniemy kosztów procesowych oraz kosztów pełnomocnika strony przeciwnej. W przeciwnym razie to nas spadną te obciążenia. Dlatego właśnie odszkodowań powinniśmy dochodzić z solidnym wsparciem. Pomoc prawnika w takich przypadkach jest nieoceniona. W sieci znajdziesz kancelarie, dla których dochodzenie odszkodowań nie kryje tajemnic. Wystarczy, że klikniesz w ten link https://www.kancelaria-ciesielski.pl/dla-klientow-indywidualnych/. Z takim wsparciem możemy być spokojni o przebieg procesu. Prawnik odciąży nas w wielu kwestiach i pomoże obrać najlepszą drogę. Dlatego nie działajmy na własną rękę i szukajmy wsparcia w swojej okolicy.

Zniżki w Orange Flex – dołącz do Klubu Flex i oszczędzaj

0
Zniżki w Orange Flex

Orange Flex, czyli Plan komórkowy w aplikacji mobilnej w formie subskrypcji, to jedna z najciekawszych dostępnych obecnie na rynku możliwości. Teraz jednak pojawił się kolejny mocny argument, który może do niej przekonać wciąż nieprzekonanych. Chodzi o uruchomienie przez operatora Klubu Flex. Każdy jego uczestnik może liczyć na atrakcyjne zniżki na usługi telekomunikacyjne, ale również na rabaty w firmach i sklepach partnerskich. Jak działa Klub Flex i jak można do niego dołączyć?

Każdy użytkownik Orange Flex może dołączyć do Klubu Flex!

Zacząć należy od tego, że Klub Flex jest otwarty dla wszystkich użytkowników z aktywnym Planem w Orange Flex. Aby do niego dołączyć, wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji. Dostęp do Klubu ze zniżkami jest bezpłatny. Co zyskują klubowicze?

Obecnie stałą promocją w Klubie Flex jest 50-procentowa zniżka na usługę Video Pass. Dzięki niej podczas oglądania serwisów streamingowych z filmami i serialami (Netflix, HBO Go, YouTube i inne) nie jest zużywany podstawowy transfer danych. To wprost idealne rozwiązanie dla wszystkich kinomaniaków. Normalnie usługa kosztuje 20 zł miesięcznie. Klubowicze płacą tylko 10 zł!

Na tym nie koniec! Promocje dotyczą również partnerskich usługi i sklepów. Obecnie, dzięki Klubowi Flex można skorzystać z przejazdów z FREE NOW  ze zniżką 20%, zamówić pizzę lub wegetariańskiego burgera w aplikacji Pyszne.pl ze zniżką 15 zł, czytać artykuły na Wyborcza.pl przez dwa miesiące za 0 zł, czy wysłać komuś bukiet korzystając z Poczty Kwiatowej z kodem rabatowym o wartości  10%.

To tylko przykłady, bo zgodnie z zapowiedziami operatora promocje mają się zmieniać, a lista sklepów i usługodawców ma być sukcesywnie rozszerzana. Jednak już teraz widać, że uczestnictwo w nim przyniesie naprawdę niezłe korzyści!

Nie tylko Klub, czyli co jeszcze oferuje Orange Flex

Klub Flex jest bez wątpienia atrakcyjny, nie jest jednak zdecydowanie jedynym argumentem za skorzystaniem z oferty Orange Flex. Ta sama w sobie jest niezwykle ciekawa. Opiera się na miesięcznym modelu subskrypcyjnym. Użytkownik pobiera aplikację na smartfon, wybiera jeden z czterech dostępnych Planów komórkowych, zamawia kartę SIM kurierem lub wybiera wirtualny eSIM i aktywuje usługę. W aplikacji możesz również przenieść swój obecny numer do Flexa, bez konieczności wizyt w salonie.

Jest to bardzo proste, nie wymaga podpisywania długoterminowej umowy, a wybrany Plan można co okres rozliczeniowy zmienić na wyższy lub niższy, a nawet całkowicie z niego zrezygnować bez żadnych konsekwencji.

W każdym z Planów dostępne są nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y na terenie Polski i w roamingu w Unii Europejskiej. Różnią się one natomiast dostępnym pakietem danych. Wybrać można spośród: 15 GB za 25 zł miesięcznie, 30 GB za 30 zł miesięcznie, 50 GB za 50 zł miesięcznie oraz 100 GB za 80 zł miesięcznie.

Dodatkowo skorzystać można z licznych usług i pakietów dodatkowych. Domyślnie w każdym planie włączona jest usługa Social Pass, dzięki której pakiet danych nie jest zużywany podczas korzystania z popularnych mediów społecznościowych i komunikatorów. Wspominane już było też Video Pass. Obok niego jest jeszcze Music Pass, które działa na podobnej zasadzie – nie zużywa transferu przy słuchaniu muzyki z serwisów streamingowych, a także Game Pass, który nie zużywa transferu na wybrane serwisy gamingowe.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat oferty Orange Flex i wszystkich możliwości, które daje, wejdź tutaj: https://flex.orange.pl/oferta/oferta-dla-ciebie.

Artykuł sponsorowany.

Automatyka budynkowa – krótkie wprowadzenie dla użytkowników

0
Automatyka budynkowa

Automatyka budynkowa to dość nowy „wynalazek”. Nazwą tą określamy ogół rozwiązań dedykowanych do obsługi poszczególnych systemów i urządzeń – takich jak detektory ruchu, oświetlenie, wentylacja i chłodzenie oraz liczne inne. Zastosowanie automatyki budynkowej sprawia, że budynek staje się inteligentny, a jego obsługa zdecydowanie prostsza i wygodniejsza. Zapraszamy do lektury, w trakcie której dowiesz się – na czym polega automatyka budynkowa, w jakich rodzajach budynków się z niej korzysta oraz gdzie szukać profesjonalnej pomocy w zakresie automatyki budynkowej.

Automatyka budynkowa – czyli o zaletach „budynków inteligentnych”

Automatyka budynkowa to zjawisko stosunkowo nowe; pierwsze zaliczane do niej rozwiązania zostały wprowadzone dopiero 30-40 lat temu. Obecnie jest to prężnie rozwijająca się dziedzina, w której z roku na rok przybywa nowych, innowacyjnych rozwiązań.

Podstawowym zadaniem automatyki budynkowej jest umożliwienie komfortowej obsługi wszystkich urządzeń i systemów znajdujących się w danym budynku oraz skoordynowanie ich współpracy. Ma to szczególnie znaczenie z dwóch powodów. Po pierwsze – automatyka budynkowa pozwala na takie doprecyzowanie pracy poszczególnych systemów, by pozwoliły nam wygenerować oszczędności. Korzyść tę docenią wszyscy – zarówno menadżerowie i zarządcy dużych budynków (szpitali, szkół, hal produkcyjnych), jak i właściciele prywatnych gospodarstw domowych.

Po drugie, automatyka budynkowa sprawia, że poszczególne systemy współpracują w sposób skoordynowany w przypadku wystąpienia awarii lub sytuacji „szczególnej”. Mowa między innymi o takich zdarzeniach jak wybuch pożaru, spadek ciśnienia w instalacjach grzewczych, włamanie, wypadek w czasie pracy lub inne. Dzięki zastosowaniu rozwiązań automatyki budynkowej możemy zaprogramować działania poszczególnych systemów na czas wystąpienia sytuacji trudnych. Dzięki temu będą one reagować automatycznie, zgodnie z zaprogramowanym scenariuszem.

Automatyka budynkowa – od A do Z

Wybór rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej rozpoczyna się często już w momencie projektowania danej konstrukcji budowlanej. Często to właśnie architekci i projektanci uwzględniają konieczność zastosowanie zaawansowanej technologii i specjalistycznych urządzeń. Często też automatykę budynkową wprowadza się do budowli starych. W ich przypadku, zastosowanie automatyki pozwala na usprawnienie funkcjonowania danego budynku.

Jeśli rozważasz możliwość zastosowania automatyki budynkowej, konieczne będzie sięgnięcie po pomoc fachowców. Szczególnie polecamy kontakt z Astra Automatyka, przedsiębiorstwem specjalizującym w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań dla budynków. Specjaliści z Astra Automatyka zajmują się zarówno projektowaniem automatyki budynkowej pod kątem konkretnych budowli, jak i wyborem poszczególnych urządzeń koniecznych do zarządzania budynkiem. Z pomocy Astra Automatyka korzystają różnorodni odbiorcy – zarówno osoby pragnące usprawnić działanie swojego miejsca zamieszkania, jak i menadżerowie dużych przedsiębiorstw i korporacji.

Jest o tyle istotne, że zaprojektowanie automatyki budynkowej wymaga współpracy specjalistów różnych dziedzin – architektów, programistów, elektryków, inżynierów, instalatorów i licznych innych.

Charakterystyka metalowych mebli biurowych

0
Charakterystyka metalowych mebli biurowych

Jeszcze niedawno metalowe meble kojarzyły się większości osób z dosyć topornymi elementami wyposażenia. Były utożsamiane z magazynami oraz pomieszczeniami o charakterze roboczym. Tymczasem okazuje się, że meble metalowe przeszły swoistą rewolucję. Aktualnie mogą one stanowić efektowny element wyposażenia miejsc reprezentatywnych. A do takich zaliczamy z pewnością biuro. Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się nieco bliżej tego typu meblom i omówić:

  • Charakterystykę mebli metalowych
  • Rodzaje mebli z metalu
  • Walory estetyczne mebli metalowych

Zgromadzone przez nas informacje z pewnością pomogą Ci w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru tego typu elementów wyposażenia.

Charakterystyka mebli metalowych

Wśród kluczowych cech charakterystycznych dla mebli metalowych jest z pewnością wytrzymałość. Metalowe szafy oraz regały są wręcz stworzone do przechowywania dużych ilości akt i dokumentów. Szafy aktowe i kartotekowe są odporne na długotrwałe obciążenie. Przede wszystkim dlatego, że wykonano je z materiałów o wiele trwalszych aniżeli drewno czy płyta.

Elementy metalowe tworzą solidną i trwałą konstrukcję. Jej największą zaletą jest zdolność do zachowania swoich parametrów przez długi czas. Szafy i regały z drewna lub płyty mają to do siebie, że z upływem czasu ich łączenia ulegają osłabieniu. Szafy zaczynają się chwiać, a ich odporność na obciążenie słabnie. Zupełnie inaczej wygląda to w przypadku mebli metalowych. Wysokiej klasy metal w połączeniu z solidnymi spawami daje efekt w postaci trwałego połączenia, które jest odporne na działanie upływającego czasu.

Ważną zaletą mebli metalowych jest ich sprawne działanie. Metalowe prowadnice gwarantują bezproblemowe wysuwanie szuflad niezależnie od obciążenia. Mocne zawiasy zapobiegają obniżaniu się drzwi. Wszystkie mechanizmy montowane w szafach metalowych gwarantują nie tylko trwałość, ale przede wszystkim bezpieczeństwo ich zawartości.

Rodzaje mebli z metalu

Poprzedni akapit niemal w całości poświęciliśmy szafom i regałom metalowym. Musisz jednak wiedzieć, że oferta mebli z metalu jest o wiele bardziej zróżnicowana. Jeśli planujesz zmianę wyposażenia w całym biurze, to bez trudu znajdziesz poszczególne elementy w ofercie mebli metalowych. Oprócz szaf aktowych oraz kartotekowych, a także regałów, możesz również kupić biurka i stoły z metalu. Oprócz tego producenci mebli metalowych oferują duży wybór mebli specjalistycznych, do których zaliczamy szafki z szufladami na mapy i projekty. Dzięki temu możesz wyposażyć nie tylko klasyczne biuro, ale także na przykład pracownię architektoniczną, firmę informatyczną oraz biuro projektowe.

Estetyka mebli metalowych

Ważnym kryterium wyboru mebli do biura są oczywiście względy estetyczne. Trzeba pamiętać o tym, że biuro jest wizytówką danej firmy. W biurze przyjmowani są klienci oraz kontrahenci. Dlatego tak ważna jest estetyka wystroju biura. Czy meble metalowe są ładne? Aktualnie oferowane kolekcje cechują się nie tylko solidnym wykonaniem, ale przede wszystkim estetyką. Producenci umożliwiają wybór mebli w szerokiej palecie kolorów. Dzięki temu można bez trudu dopasować elementy wyposażenia nie tylko do swoich preferencji, ale także kolorystyki odzwierciedlającej wizerunek firmy. Jeszcze do niedawna meble metalowe były uważane za zimne. Aktualne kolekcje nie mają z taką stylistyką nic wspólnego. Ważną cechą mebli metalowych jest ich minimalizm, który znacznie zwiększa możliwości aranżacyjne.

Gdzie możesz zapoznać się z kompleksową ofertą mebli metalowych? Wystarczy zajrzeć na stronę fxmeble.pl. Firma FX Meble od ponad 20 lat zajmuje się produkcją mebli wykonanych z metalu. Zróżnicowany asortyment z pewnością ułatwi Ci wybór elementów wyposażenia idealnie dopasowanych do Twojego biura.

Jak stworzyć dobrą stronę www?

0
Jak stworzyć dobrą stronę www

Przygotowanie dobrej strony internetowej warto zacząć od stworzenia odpowiedniego projektu. Zanim zaczniemy szukać odpowiedniego projektanta, należy zastanowić się nad kilkoma istotnymi rzeczami. Przede wszystkim musimy sobie odpowiedzieć na pytania. W jakim celu potrzebujemy strony www? Co musi znaleźć się na witrynie internetowej? Jaki budżet finansowy możemy zainwestować w jej zaprojektowanie?

W niektórych przypadkach niezbędna jest tylko wizytówka do lokalnego biznesu, ale w większości sytuacji potrzebujemy miejsca w sieci, dzięki któremu będziemy sprzedawać, kontaktować się z klientami oraz dzielić wiedzą?

Co powinna zawierać dobra strona www?

Jeżeli mamy zamiar sprzedawać swoje produkty lub usługi na terenie całego kraju, a nawet za granicą to bardzo stworzyć rozbudowany serwis internetowy. Należy zadbać o to, aby na stronie www znalazły się zakładki, takie jak:

  • kontakt,
  • o nas,
  • oferta,
  • portfolio.

Projektanci stron www w Lublinie pomogą stworzyć projekt idealnie dostosowany do konkretnej firmy. W zakładce oferta można będzie przedstawić swoje produkty lub usługi, zakładka kontakt umożliwi przesłanie zapytania, gdy tylko klient będzie miał jakieś pytania, a w portfolio można będzie przedstawiać zrealizowane prace oraz referencje od byłych klientów.

Przedsiębiorcy zapominają często o zakładce blog, która jest również bardzo ważna, ponieważ można tam regularnie dopisywać nową treść, dzięki czemu dzielimy się z czytelnikami specjalistyczną wiedzą, pomagamy im oraz nawiązuje relacje. Systematyczne pisanie na blogu pomaga również skutecznie pozycjonować stronę w wyszukiwarce Google.

Dlaczego warto zlecić stworzenie strony www w Lublinie?

Eksperci, którzy od wielu lat projektują strony www Lublin, mają ogromne doświadczenie oraz indywidualnie podchodzą do każdego klienta. W ten sposób projekt witryny realizowany jest pod konkretny biznes, dzięki czemu wyróżnia się na rynku i znacznie szybciej pozycjonuje.

Zlecając takie zadanie profesjonalistom można mieć również pewność, że strona internetowa będzie dostosowana do urządzeń mobilnych, ponieważ coraz więcej osób korzysta z telefonu lub tabletu, aby przeglądać internet, a nawet dokonywać zakupów. Fachowcy znający się na rzeczy wprowadzą także innowacyjne rozwiązania oraz narzędzia pomocne w kreowaniu wizerunku w sieci.

Serwis internetowy otrzyma również gwarancję i w razie jakichkolwiek problemów klient może skorzystać z pomocy specjalistów zajmujących się projektowaniem, aby szybko naprawić wszelkie występujące błędy czy jakiekolwiek awarie związane z nieprawidłowym funkcjonowaniem witryny www.

Co to jest cykl Deminga?

0
cykl Deminga

Cykl Deminga jest znany także pod nazwami „koło Deminga” lub „cyklem PDCA”. Głównym założeniem tego procesu jest poddawanie ciągłemu doskonaleniu poprzez przechodzenie przez następujące po sobie cztery etapy. Skrót PDCA pochodzi od wspomnianych etapów: planowania, wykonania, sprawdzania oraz działania (z języka angielskiego: Plan, Do, Check, Act). Uniwersalność cyklu Deminga spowodowała, że metoda ta stanowi podstawę prac doskonalących i zwiększających jakość.

Etapy cyklu Deminga

Pierwszym etapem jest czynność planowania. Wtedy określa się główne założenia i sposoby działania, które doprowadzą do osiągnięcia celu związanego z poprawą jakości. Dochodzi do zdefiniowania całego procesu. Oprócz założeń warto przyjrzeć się, co znajduje się na jego początku i końcu, jakie są kluczowe zadania na poszczególnym etapie. Analizowane są przyczyny ewentualnych problemów oraz możliwości ich skorygowania.

Drugi krok polega na wykonaniu nakreślonych w punkcie pierwszym zadań, mający na celu przetestowanie możliwych rozwiązań. To także czas na zgromadzenie jak największej liczby informacji na temat zachodzących procesów. Dochodzi też do oceny efektów poszczególnych działań.

Na etapie sprawdzenia dochodzi do weryfikacji przeprowadzonych wcześniej zadań. Oceniany jest stopień wykonania działania. Teraz można zmierzyć, w jakim stopniu osiągnięto postawione na wejściu cele. Odbywa się to za pomocą porównania otrzymanych wyników z założeniami. Jeśli zachodzi taka potrzeba, można zdecydować się na określenie, czy w przyszłości będą potrzebne kolejne badania.

Czwarty etap polega na szeroko pojętym usprawnianiu. Kontroli podlega realizacja procesu. Gdy otrzyma się wyniki, które odbiegają od założonych norm, koniecznie należy wprowadzać korekty. Różnice podlegają szczegółowej analizie. Po wprowadzeniu korekt cały proces należy przeprowadzić od początku. Na tym etapie należy dokonać wyboru najlepszego planu, który poprawi realizację procesu.

Zastosowanie cyklu Deminga

Jak widać, koło Deminga nie jest bardzo skomplikowaną metodą, a jednocześnie zapewni odpowiednie przygotowanie pod doskonalenie danego procesu. Jego uniwersalność sprawia, że z jego pomocą można przeprowadzić analizę dowolnego projektu o charakterystyce naprawczej.

Cykl Deminga może usprawnić i zoptymalizować funkcjonowanie całej organizacji, a nie tylko wybranego procesu. Ten cykl sprawia, że dochodzi do wykrycia i skutecznej diagnozy problemów występujących w przedsiębiorstwie.

To nie koniec jego atutów. Po przeprowadzeniu cyklu otrzymuje się wiele informacji zwrotnych, które powiększą wiedzę na temat analizowanego procesu. Można porównać wyniki z postawionymi na początku hipotezami. Za pomocą tej metody można sukcesywnie usuwać zauważone przeszkody, dzięki czemu dochodzi do poprawy funkcjonowania organizacji jako całości.

Koło Deminga służy również jako motywacja dla pracowników. Są oni zachęcani do podejmowania takich działań, które mogą w przyszłości ulepszyć zachodzące procesy, co równie dobrze może przełożyć się na ich spokojniejszą i lżejszą pracę.

Więcej informacji znajdziemy na https://leadership-center.pl/blog/cykl-deminga/

Kalkulator kredytu gotówkowego. Dlaczego warto z niego korzystać?

0
Kalkulator kredytu gotówkowego

Kredyt gotówkowy to ogólnodostępna pomoc finansowa, która jest oferowana przez wiele banków. Z racji szerokiej oferty dostępnej na rynku trudno wybrać najodpowiedniejsze wsparcie, które umożliwi zrealizowanie swoich celów kredytowych. Pomocny tu będzie kalkulator kredytu gotówkowego. Dlaczego warto skorzystać z kalkulatora kredytu gotówkowego? Kiedy kalkulator pożyczki gotówkowej okaże się rzeczywiście przydatny?

Oblicz swoją pożyczkę gotówkową – informacje potrzebne do skorzystania z kalkulatora

Banki używają wielu zagrań marketingowych, aby to ich produkt wydawał się najbardziej korzystny. Jednakże obliczając całkowity koszt kredytu, należy zwrócić uwagę przede wszystkim na dwie kwestie:

1). potencjalną ratę kredytu,

2). RRSO (roczną rzeczywistą stopę oprocentowania).

Wymienione informacje zostaną obliczone przez kalkulator kredytu gotówkowego. Aby uzyskać pożądaną informację należy wprowadzić stosowne dane. Z obsługą kalkulatora poradzi sobie każda osoba, niezależnie od czego czym się zajmuje. Do obliczenia kwoty nie jest potrzebna wiedza z zakresu ekonomii, bądź finansów, gdyż obliczeń dokona algorytm. Jedyne informacje, które trzeba wpisać to: kwota kredytu, okres spłaty kredytu. Na podstawie tych informacji algorytm wylicza ratę miesięczną, którą należy wpłacić do banku lub firmy pożyczkowej. Natomiast w celu obliczenia RRSO koniecznymi danymi będą: kwota kredytu, okres spłaty kredytu,  oprocentowanie, prowizja, typ rat oraz koszty towarzyszące. Dodatkowe informacje często podstawiane są automatycznie. Na tej podstawie kalkulator obliczy ile rzeczywiście będzie nas kosztować kredyt w danym banku.

Jakie zalety ma kalkulator kredytu gotówkowego?

Kalkulator pożyczki gotówkowej jest niezastąpionym rozwiązaniem w przypadku chęci pobrania pomocy pieniężnej. W szybki i prosty sposób oblicza ratę miesięczną, bądź RRSO. Te dane są znacznym ułatwieniem, ponieważ konkurencja na rynkach bankowych i pozabankowych zmusza wiele instytucji do ukrywania wielu dodatkowych opłat, które mają niebagatelny wpływ na spłatę długu. Za pomocą darmowego kalkulatora dowiemy się jaką kwotę musimy uiścić łącznie ze wszystkimi prowizjami i dodatkowymi opłatami. Warto również zaznaczyć, że kalkulator kredytu gotówkowego nie wymaga posiadania dodatkowej rozległej wiedzy z zakresu finansów, gdyż algorytm samodzielnie dokonuje analizy przedstawionych danych.

Oblicz swoją pożyczkę gotówkową i znajdź najlepsze rozwiązanie finansowe dopasowane do swoich potrzeb. Zawsze przed podjęciem decyzji skorzystaj z pomocy internetowego kalkulatora kredytowego, ponieważ pozwoli uniknąć Ci wielu marketingowych pułapek i płacenia ukrytych świadczeń. Pamiętaj o dokładnej selekcji, ponieważ wsparcie finansowe będziesz spłacać przez kilka lat, dlatego musisz przejrzeć wszystkie oferty i wybrać, z twojej perspektywy, najlepszą.

ZOBACZ TEŻ