Jak wybrać trenera personalnego i dietetyka w jednym?

0
Jak wybrać trenera personalnego i dietetyka w jednym

Odpowiednie dbanie o własną sylwetkę jest jednoznaczne z umiejętnością łączenia właściwie dobranej dla siebie diety oraz ćwiczeń fizycznych. Bez tych dwóch rzeczy można śmiało zapomnieć o długofalowym efekcie i doskonałej kondycji. Jak osiągnąć taki cel? Wybierając profesjonalnego trenera personalnego i dietetyka w jednym! Taka osoba poprowadzi nas przez cały proces zmian w naszym ciele przy zachowaniu optymalnego bezpieczeństwa.

Cechy dobrego trenera personalnego

Kluczem do osiągnięcia wymarzonej sylwetki jest wybrania takiego trenera personalnego, który swoim doświadczeniem, wiedzą, pomysłami i umiejętnościami, będzie potrafił zmotywować nas do działania i wskazać najlepszą ścieżkę do pięknego ciała. Trener indywidualny musi wyróżniać się wiedzą teoretyczną i praktyczną, wiedzieć jakie ćwiczenia dobrać do konkretnej osoby i mieć świadomość ograniczeń ludzkiego organizmu. Dobrym przykładem może być trener Paweł, którego portfolio znajduje się na stronie https://www.pawelgluchowski.pl/. Już pierwszy rzut oka wyraźnie pokazuje, że sama sylwetka i wyrzeźbione ciało trenera są żywym dowodem na to, że wie on, jak dbać o świetny wygląd!

Dlaczego dieta jest tak ważna?

Oczywiście, poza doborem zestawu ćwiczeń pozwalających na formowanie zgrabnego ciała, dobry trener indywidualny podsuwa również swoim klientom właściwą dietę. Trener dietetyk czyli połącznie dwóch ważnych fachów w jednym, to dla klientów gwarancji udanej metamorfozy. Dieta odpowiada za właściwą przemianę materii, możliwość poprawiania wyników ćwiczeń, lepszą wydolność organizmu i jego wytrzymałość, dlatego dietetyk, który jest jednocześnie trenerem personalnym będzie najlepszym wyborem specjalisty, do którego warto się udać po start w kierunku budowania formy, masy, rzeźby i całościowej sylwetki.

Należy tu pamiętać, że nie każdy trener ma uprawnienia dietetyka, podobnie jak i mało który dietetyk zajmuje się również treningiem siłowym swoich klientów, dlatego decydując się na zmiany w swoim życiu, warto postawić na tych, którzy łączą obie te umiejętności.

OSM Krasnystaw – codziennie na Twoim talerzu

0
OSM Krasnystaw

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Krasnystaw to firma z tradycją – przetrwała nawet II wojnę światową. Jeśli sięgasz po jej produkty – wspierasz polską gospodarkę. Dziś OSM odbiera mleko od ponad 2000 dostawców z województwa lubelskiego, zatrudniając około 600 pracowników. Nabiał od OSM jest nie tylko rodzimej produkcji – jego jakość stawia firmę w czołówce polskich wyrobów mleczarskich. A jest w czym wybierać!

Jogurty Krasnystaw

Pyszne jogurty OSM Krasnystaw, będące źródłem wapnia i żywych kultury bakterii, wytwarzane są z mleka pochodzącego z zielonych okolic Lublina. Klasyczny Joguś owocowy (a także waniliowy i kokosowy) to nie wszystko, co oferuje producent. Na drugie śniadanie do szkoły lub pracy możesz zabrać wygodny jogurt do picia lub jogurt typu smoothie, zawierający aż 30% owoców w opakowaniu. Jogurty naturalne to z kolei świetny wybór dla osób dbających o linię – możesz je wykorzystać również do gotowania.

Sery i serki

Pierogi ruskie, pierogi leniwe, gzik z ziemniakami, twarożek ze szczypiorkiem – któż nie kocha tych domowych przysmaków? Twaróg króluje na polskich stołach, dostarczając nam pełnowartościowego białka i dbając o podniebienia. Można go wykorzystać do stworzenia bezmięsnego dania na obiad, niezastąpiony jest również na kanapkach. Uwielbiane serki wiejskie OSM Krasnystaw można zabrać ze sobą, żeby sycąco posilić się poza domem. Są pyszne samodzielnie, z bułką lub z orzechami i suszonymi owocami.

Obiadowe przysmaki

Nie tylko ser nadaje się na obiad – zsiadłe mleko z ziemniakami lub naleśnikami to coś, co pamiętają już chyba tylko nasze babcie. Warto sięgnąć po ten tradycyjny pomysł, zwłaszcza jeśli borykasz się z problemami trawiennymi. W czasie upalnego dnia możesz posilić się chłodnikiem ze spółdzielni mleczarskiej OSM Krasnystaw. Zjedz go z ziemniakami lub wypij prosto z butelki – do wyboru masz dwie wersje opakowania.

Ciasta i desery

Nabiał jest też niezastąpiony przy wyrabianiu domowych słodyczy. Masło, mleko, mleko w proszku, twaróg mielony, śmietana – dzięki nim możliwe jest zajadanie się ciastami z bezpiecznym składem. Jeśli masz ochotę na szybką słodką przekąskę, możesz też wybrać serek homogenizowany OSM.

Poznaj Okręgową Spółdzielnię Mleczarską od środka!

Chciałbyś dowiedzieć się więcej o produktach OSM Krasnystaw? Zajrzyj na stronę https://www.krasnystaw.eu/. Tutaj dowiesz się, jaki skład mają poszczególne wyroby i co jeszcze nie znalazło się na Twoim talerzu!

Pracownicy tymczasowi – jak ich legalnie zatrudnić?

0
Pracownicy tymczasowi

Praca sezonowa to prawdziwe wyzwanie dla niejednego pracodawcy. Niestety, osoby bezrobotne, pochodzące z Polski, często nie chcą się jej podejmować, co sprawia, że konieczne jest poszukiwanie innych rozwiązań. Jednym z najlepszych może być zatrudnienie pracowników z zagranicy. Dowiedz się, dlaczego warto i jak zrobić to legalnie.

Dlaczego warto zatrudnić pracowników z zagranicy?

W Polsce pracownikami z zagranicy najczęściej są osoby z Ukrainy lub Białorusi. Przybywają chętnie jako pracownicy tymczasowi, gotowi podjąć się między innymi zajęć rolnych, przy zbiorach, ale też w zakładach produkcyjnych, które w danym okresie odnotowują wzrost popytu na swoje produkty. Czy warto skorzystać z ich zainteresowania ofertami pracy?

Pracowników tymczasowych zza naszej wschodniej granicy warto zatrudnić przede wszystkim ze względu na ich ogromną lojalność i pracowitość. Ich celem jest przede wszystkim jak największy zarobek, dlatego nie obawiają się nadgodzin i ciężkich zadań, których czasem nie chcą podjąć się osoby z Polski. Z tego względu można liczyć na ich ogromne zaangażowanie w każde wykonywane zadanie.

Co więcej, pracownicy sezonowi, jeśli są pewni, że w danym miejscu pracuje się dobrze i pewnie, chętnie wracają. Dzięki temu mogą rokrocznie stanowić doskonałe wsparcie dla pracodawcy, a zdobyte przez nich w poprzednich latach doświadczenia sprawia, że nie wymagają przyuczania. W efekcie od samego początku mogą tworzyć bardzo wydajne brygady, co przyczynia się do rozwoju firmy.

Warto także pamiętać o podobieństwie języka – nawet osoby, które nie znają polskiego, bez problemu poradzą sobie podczas kontaktów z pracodawcą czy polskimi kolegami.

Legalne zatrudnienie pracowników tymczasowych

Przy zatrudnianiu pracowników – zarówno na stałe, jak i sezonowo – niezwykle ważne jest zalegalizowanie wykonywanych przez nich zadań. Niestety, nie każdy pracodawca wie, jak one wyglądają i nie każdy ma czas, aby zajmować się nimi samodzielnie. W takim przypadku najlepszym rozwiązaniem może być skorzystanie z oferty profesjonalnej agencji zatrudnienia tymczasowego, którą można znaleźć pod adresem https://workafford.pl/.

Agencja pracy zajmuje się kompleksowym poszukiwaniem pracowników, a także pośredniczy w ich zatrudnianiu poprzez przygotowanie odpowiednich umów i całej dokumentacji. Agencja zajmuje się między innymi sprawdzaniem pozwoleń i wiz pracowników, a także przedstawia warunki pracy w urzędzie pracy, w którym rejestrowany jest pracownik zagraniczny. Jej zadaniem jest także dbałość o takie podstawowe potrzeby, jak opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne czy pomoc w kontaktach.

Jeśli zatem chciałbyś legalnie i bez żadnych problemów zatrudnić pracowników z Ukrainy czy innych krajów wschodnich, możesz skorzystać z oferty Work Afford. Agencja pomoże ci w znalezieniu najwłaściwszych osób i załatwieniu wszelkich formalności, dzięki czemu uzyskasz lojalnych, odpowiedzialnych i godnych zaufania pracowników.

Co zamiast tradycyjnego kominka? Zalety i wady innych możliwości

0
Co zamiast tradycyjnego kominka

Gdy coś stoi na przeszkodzie temu, by mieć tradycyjny kominek, są inne możliwości. Nie są ani lepsze, ani gorsze. Każda opcja może stać się idealną dla kogoś, jeśli najlepiej spełni oczekiwania i zaspokoi potrzeby.

Kominek na drewno wymaga podłączenia do przewodu kominowego. Poza tym jest wymagający w użytkowaniu. Czasem nie jest możliwe, by go mieć, ale są inne kominki, które można wziąć pod uwagę. Nowsze alternatywy dla tradycyjnego to model elektryczny oraz biokominek. Jeden i drugi można mieć nawet w mieszkaniu wynajmowanym. Który wybrać?

Czy kominek elektryczny zastąpi tradycyjny?

Kominki elektryczne mają tylko jedną wadę, za to zalet dużo. To najmniej wymagający rodzaj. Nie wymagają czyszczenia. Niczego nie trzeba do nich kupować. By cieszyć się widokiem ognia, trzeba tylko podłączyć kominek elektryczny do gniazdka elektrycznego w ścianie. Łatwo go przenieść z miejsca na miejsce, bo nie jest podłączony na stałe do żadnej instalacji. Niektóre modele emitują ciepło.

Można wybrać model, który do złudzenia będzie wyglądał jak tradycyjny. Trzeba tylko wybrać kominek z obudową, który ustawia się przy ścianie. Na https://www.komineo.pl/ można znaleźć kominki elektryczne, w których ogień wygląda jak prawdziwy. Taki efekt zapewnia połączenie widoku ognia 3D i pary wodnej. Czego więcej chcieć? Problemem jest tylko, że ogień nie jest prawdziwy. Jeśli to przeszkadza, to jest druga opcja.

Biokominek zamiast kominka elektrycznego?

Biokominki mają wiele cech wspólnych z elektrycznymi. Nie podłącza się ich do niczego na stałe. Można je przenieść z pokoju do pokoju. To dobry wybór do mieszkania wynajmowanego. Nie wymagają czyszczenia. Czy warto wybrać je zamiast modeli elektrycznych? Atutem jest, że biokominki to prawdziwy ogień i pochodzące od niego ciepło. Są jednak nieco bardziej wymagające w użytkowaniu. Trzeba napełniać palnik specjalnym paliwem, a więc i pamiętać o jego zakupie.

Każda z tych możliwości jest dobra. Trzeba zdecydować, co jest ważniejsze, czy prawdziwy ogień, czy niemal zero wymagań związanych z użytkowaniem. Osoby zainteresowane którąś z tych opcji znajdą wiele propozycji dla siebie na stronie sklepu KOMINEO. Atuty cenione przez klientów sklepu to szeroki asortyment, znane marki i fachowe doradztwo.

Pokój dziecięcy – garść prostych wskazówek dla przyszłych rodziców

0
Pokój dziecięcy

Kocyk jest jednym z podstawowych tekstyliów, który obowiązkowo powinien znaleźć się na wyprawkowej liście dla noworodka, jak i być elementem wyposażenia pokoju starszego dziecka. Wbrew pozorom nie służy on tylko do okrycia pociechy w trakcie snu: kocyk może być otulaczem, a doposażony w kapturek spełni rolę szlafroka po kąpieli. Kocyki dziecięce świetnie sprawdzają się na spacerach, zarówno w przypadku niemowląt jak i starszaków. Z poniższego artykułu dowiesz się na co zwracać uwagę kupując tego rodzaju okrycie dla malucha i gdzie szukać dobrej jakości koca dla dziecka.

Jak dobrać rozmiar kocyka do wieku dziecka?

Nie ma jednego, uniwersalnego rozmiaru kocyków dziecięcych. To, jakie parametry dobierzemy zależy przede wszystkim od wieku dziecka, ale i przeznaczenia kocyka. Jeśli potrzebujemy okrycia, które posłuży w trakcie wycieczek noworodka w gondoli lub wózku spacerowym, zdecydujmy się na najmniejszą opcję: koc o rozmiarach 70×90 cm lub 80×80 cm. Jeśli zaś szukamy alternatywy dla kołderki najlepiej kupić koc o wymiarach 80 x100 cm lub 100×150 cm, gdyż taki model idealnie sprawdzi się w dziecięcym łóżeczku. Przewagą większego kocyka jest z pewnością fakt, że posłuży maluchowi na dłużej, w przeciwieństwie do krótszych wersji, które będą niewystarczające, kiedy pociecha podrośnie.

Bezpieczny kocyk, czyli jaki? Zwróć uwagę na kilka istotnych kwestii

Kocyk dziecięcy należy do rodzaju tekstyliów, które-zaraz obok pościeli-mają bezpośrednią styczność ze skórą malucha, a ta jest szczególnie wrażliwa. Stąd ważne, by wybrać model z dobrego materiału: miękkiej bawełny lub dzianiny. Tego typu kocyki nie tylko zapewnią dziecku odpowiednią termoizolację, ale nie przyczynią się do powstawania problemów skórnych i potliwości dziecka.  Pięknie wykonane, kolorowe oraz gładkie kocyki dziecięce, z wysokiej jakości materiałów, w różnych rozmiarach, odznaczające się certyfikatami: Oeko-Tex Standard 100 i Tekstylia Godne Zaufania znajdziesz w sklepie https://sklepmati.pl/100-kocyki. 

Jak wybrać hosting?

0
Jak wybrać hosting

Ogólnie rzecz biorąc, hosting to proces wynajmowania lub kupowania miejsca na witrynę internetową w sieci WWW. Zawartość strony, taka jak HTML, CSS i obrazy, musi znajdować się na serwerze, aby można ją było wyświetlać online. Z kolei serwer to komputer, który łączy innych użytkowników sieci z Twoją witryną z dowolnego miejsca na świecie. Dostawcy usług hostingowych proponują różne plany, z których mogą korzystać zarówno mali blogerzy, jak i międzynarodowe korporacje. Sprawdź, jak wybrać odpowiednie rozwiązanie!

Przepustowość hostingu

Limit przepustowości, nazywany potocznie transferem danych, to liczba bajtów wymaganych do przesłania witryny do wszystkich użytkowników, którzy ją przeglądają. Zastanów się, ile miejsca potrzebujesz. Większość nowych witryn, które nie publikują video i muzyki, wykorzystują mniej niż 3 GB przepustowości miesięcznie. Jeśli przewidujesz szybką ekspansję w przyszłości lub chcesz zamieszczać pliki dźwiękowe i video, rozważ dodatkową przestrzeń.

Jeżeli myślisz o wyborze darmowego hosta, zastanów się najpierw nad wielkością strony i liczbą odwiedzających, których spodziewasz się każdego dnia. Wielu darmowych usługodawców hostingowych narzuca dzienne lub miesięczne limity, z których możesz korzystać. Oprócz tego sprawdź, czy dostawca określa maksymalny rozmiar przesyłanych plików.

Rodzaje hostingów

Hosting współdzielony to prawdopodobnie najpopularniejsza opcja dla małych firm o minimalnym ruchu. Oznacza, że więcej niż jedna witryna przechowywana jest na jednym serwerze lub urządzeniu. Cieszy się dużą popularnością wśród start-upów i innych małych przedsiębiorstw.

hosting

Kiedy pojedynczy serwer pełni funkcję hosta dla pojedynczej witryny internetowej, nazywamy go dedykowanym. Taka konfiguracja umożliwia skoncentrowanie mocy komputera tylko na jednej stronie. Serwer dedykowany jest zwykle droższy od dedykowanego. Warto jednak ponieść dodatkowe koszty, jeśli wydajność strony odgrywa kluczową rolę w Twoim biznesie.

Z kolei VPS to zasadniczo oparta na chmurze wersja serwera współdzielonego. Biorąc jednak pod uwagę skalowalność, elastyczność i redundację przetwarzania w chmurze proponowany hosting może oferować więcej opcji. VPS sprawdzi się w przypadku firm, w których wymagania dotyczące obliczeń i funkcji zmieniają się w czasie.

Koszt

Większość dostawców hostingowych oferuje za podstawowe usługi rozsądną cenę. Pamiętaj jednak, by dokładnie przeczytać umowę. Zwróć szczególną uwagę na to, co jest zapisane drobnym drukiem. Dzięki temu unikniesz niespodzianek. Wiele firm proponuje atrakcyjne ceny przez pierwszy rok lub dwa, a następnie podnosi koszty do „poziomu standardowego” po zakończeniu okresu promocyjnego. Sprawdź, ile kosztują dodatkowe usługi.

Hosting dla sklepu internetowego

Poza samą szybkością działania, niektóre firmy proponują skalowalny serwer. Taka opcja sprawdzi się doskonale w przypadku sklepów internetowych, do których może napłynąć tysiące zamówień w ciągu kilku tygodni. Po szczycie sezonu sytuacja się uspokaja. Warto zwrócić uwagę na hosting Prestashop. Gwarantuje wysoką wydajność, stabilność i bezpieczeństwo. Dostawca dostosuje parametry techniczne do wymagań e-sklepu. Zapewnia pełną konfigurację, wsparcie techniczne i indywidualną opiekę specjalisty.

Handel kryptowalutami – gdzie szukać informacji?

0
Handel kryptowalutami

Pierwsza kryptowaluta świata jest z nami już od ponad dziesięciu lat i chociaż wielokrotnie wieszczono jej upadek, swoimi notowaniami temu zaprzeczała. Bitcoin mimo to przeżywał kryzysy i do tego roku nie mógł pobić swego rekordu z roku 2017, z nastaniem 2021 nie tylko jednak wzrósł ponad rekord, ale ustanowił nowe, ponad dwukrotnie wyższe ATH.

Jednak Bitcoin już od dawna nie jest jedyną kryptowalutą, chociaż to on stał się motorem do powstania wielu innych, tzw. altcoinów. Popularność cyfrowych walut wzrasta, a przy tym wzrasta potrzeba istnienia wiarygodnych źródeł o kryptowalutach. Gdzie szukać o nich informacji?

Kompleksowe źródło wiedzy o handlu kryptowalutami

Zarabiać chce każdy, ale nie tylko nie każdy może, ile dla wielu brakuje źródeł informacji, które do zarabiania pieniędzy byłyby pomocne. Rzucanie się w wir handlu, a szczególnie ciągle jeszcze mało stabilnymi cenowo kryptowalutami niejednemu inwestorowi uszczupliło znacząco portfel. Nawet dobre przygotowanie inwestycyjne nie gwarantuje stuprocentowego sukcesu, to bez niego handlem kryptowalutami lepiej się nie zajmować. Trzeba znaleźć źródło informacji o kryptowalutach, narzędziach służących do ich obrotu. Trzeba poszukać odpowiedniego portfela elektronicznego, wybrać giełdę, dowiedzieć się o niebezpieczeństwach z tym związanych, a ponadto na bieżąco śledzić notowania oraz uzupełniać wiadomości. I jednym z takich miejsc w sieci jest Certified Lease & Finance Professional wersja polska.

Certified Lease & Finance Professional – wersja polska

Na stronach Certified Lease & Finance Professional w wersji polskiej znajdziemy listę ponad pięćdziesięciu najpopularniejszych, a przede wszystkim działających systemów kryptowalutowych i co istotne, z bieżącymi notowaniami w parze z amerykańskim dolarem. Notowania jednak ani nie są wszystkim, ani nie najważniejszym, co wyróżnia CL&FP.

Prawdziwym dobrem tej domeny jest lista narzędzi służących do obrotu kryptowalutami, a ważna jest dlatego, że nie jest to lista sucha. Każdy tytuł na liście jest bowiem jednocześnie odesłaniem do szczegółowego opisu danego narzędzia kryptowalutowego, kryptowaluty lub giełdy. Nie jest to także jeden techniczny opis danego tytułu, ale seria artykułów, szczegółowo odnoszących się do konkretnego zagadnienia. Dzięki zawartym tam informacjom można znacznie poszerzyć swoją wiedzę o świecie kryptowalut i o sposobach handlowania wirtualnymi pieniędzmi, a to może być wstępem do przygotowania się do bezpieczniejszego zarabiania na kryptowalutach.

Pomysły na własny biznes. Jaki biznes sprawdzi się w czasie pandemii?

0
biznes w branży IT

Może się wydawać, że obecna sytuacja absolutnie nie sprzyja zakładaniu własnego biznesu. Wiele istniejących firm przechodzi kryzys, ludzie tracą pracę, rośnie bezrobocie. Już teraz wiadomo, że najbliższe lata nie będą należały do najłatwiejszych przez ogromną recesję gospodarczą, która nas czeka. Nie oznacza to jednak, że mamy się poddawać! Każdy powinien szukać sposobu na przetrwanie tych trudnych czasów, a własny biznes wbrew pozorom może się okazać strzałem w dziesiątkę.

Jaki biznes założyć?

Pewnie wiele osób zadaje sobie to pytanie. Aby znaleźć odpowiedź, należy przeanalizować potrzeby rynku. Z jakich usług bądź produktów nie jesteśmy w stanie zrezygnować? Jaka branża na przestrzeni lat potrafiła wyjść obronną ręką z kryzysów gospodarczych i ekonomicznych? A może powstały nowe branże, bez których współczesny świat nie mógłby sprawnie funkcjonować? Odpowiedź na ostatnie pytanie nasuwa się sama i jest nią branża IT.

Firmy działające w obszarach związanych z nowymi technologiami oraz szeroko rozumianymi usługami informatycznymi mają obecnie ogromne znaczenie. Wielkie międzynarodowe korporacje cały czas zatrudniają pracowników bez względu na to, czy świat pogrążony jest w pandemii, czy nie. Jeśli więc istnieje tak wielkie zapotrzebowanie na usługi z tego obszaru, to może warto pomyśleć wykorzystaniu tej szansy? Ciekawe pomysły na biznes w branży IT znajdziesz na Teberia.pl, można też zasięgnąć opinii wśród znajomych, którzy są zawodowo związani ze światem informatycznym.

Jaki biznes jest opłacalny w czasie pandemii?

Ktoś może trafnie zauważyć, że nie wszyscy mają odpowiednie umiejętności i wykształcenie, by pracować w branży IT. Nie oznacza to jednak, że nie ma innych opcji. Tak jak już wcześniej wspomnieliśmy, warto zastanowić się, jakie firmy w przeszłości wychodziły obronną ręką z różnego rodzaju kryzysów, lub w jaki sposób możemy odpowiedzieć na potrzeby, które być może zrodziły się dopiero w czasie epidemii. Poniżej podzielimy się naszymi pomysłami.

  1. Dostawy zakupów

Teoretycznie tego typu usługi są obecne na rynku, w końcu firmy kurierskie działają od lat i obecnie mają pełne ręce roboty… No właśnie! Skoro przesyłki kurierskie cieszą się tak wielką popularnością, to może trzeba znaleźć w tej branży swoją niszę? Niektóre markety oferują klientom zakupy z dostawą do domu, przez internet, bez wychodzenia. Nie wszędzie jednak docierają, w mniejszych miejscowościach bardzo często nie ma takich możliwości. Jeśli więc mieszkasz w takim miejscu, to może warto zorientować się, czy mieszkańcy zainteresowani są zlecaniem komuś robienia i przywozu zakupów.

  1. Przygotowywanie zdrowych produktów spożywczych

To poniekąd alternatywa dla restauracji, do których obecnie nie można pójść. Pomimo pandemii, ludzie wciąż chcą od czasu do czasu spróbować czegoś nowego lub zwyczajnie odpocząć od gotowania. Oczywiście mogą zamówić obiad z restauracji z dowozem, jednak jest to dość spory koszt, a większość stara się aktualnie oszczędzać. Poza tym, sporym zainteresowaniem już od jakiegoś czasu cieszy się żywność ekologiczna, przygotowywana nie przez wielkie fabryki, a przez lokalnych producentów. Jeśli więc lubisz gotować, znasz ciekawe i zdrowe przepisy, wiesz jak zapakować produkty, aby zachowały świeżość, masz ogromne pole do popisu.

  1. Edukacja online

To propozycja skierowana do osób, które czują się mocne w jakiejś konkretnej dziedzinie lub mają wykształcenie związane z edukacją. Dzieci i młodzież aktualnie mają ograniczony dostęp do wiedzy przez przymus nauki zdalnej. Nie ma co ukrywać, jest ona bardzo problematyczna, ze względu na ilość osób, do których nauczyciel musi dotrzeć przez komunikator jednocześnie. Różnego rodzaju korepetycje lub zajęcia dodatkowe w tej formie na pewno będą cieszyć się powodzeniem.

Profesjonalne urządzenia w medycynie estetycznej

0
Profesjonalne urządzenia w medycynie estetycznej

W medycynie estetycznej obserwuje się intensywny rozwój w zakresie nowych urządzeń kosmetycznych i medycznych. Najlepsze z nich są importowane zza granicy. Dostarcza się je do salonów i gabinetów. Celem firm zajmujących się dystrybucją tego typu sprzętu jest dostarczenie takich urządzeń, które w najwyższym stopniu zaspokoją oczekiwania klientów. Nowoczesne urządzenia zwiększają również konkurencyjność podmiotów świadczących usługi w zakresie kosmetyki i medycyny estetycznej.

Wydajne i profesjonalne urządzenia

Salony i gabinety medycyny estetycznej rozpatrują zazwyczaj rozpatrują zakupienie nowych urządzeń w kategoriach opłacalnej inwestycji, czyli takiej, która powinna się zwrócić w krótkim okresie czasu. Profesjonalni dostawcy takiej aparatury https://attre.eu/ oferują urządzenia do gabinetów medycyny estetycznej, które w 99% zwracają się w szybkim czasie. Wysokiej jakości sprzęt, bezawaryjny i nowoczesny, pozwala realizować wszystkie zabiegi w sposób precyzyjny i bezbolesny. Urządzenia są wydajne, pozwalają za obsługę dużej liczby klientów.

Certyfikowane urządzenia wysokiej jakości

Nowoczesne i wydajne  urządzenia zapewniają bezpieczną pracę, nie zagrażają zdrowiu pacjentów i pozwalają na przeprowadzenie profesjonalnych zabiegów. Takie urządzenia muszą pochodzić tylko od sprawdzonych producentów, posiadać certyfikat CE oraz FDA.

Markowe urządzenia

Doskonałe urządzenia do gabinetów medycyny estetycznej powinny być sygnowane solidną i sprawdzoną marką. Tylko wtedy można mieć pewność, że należycie spełnią swoją rolę. Markowe urządzenia są ważne zarówno dla salonów i gabinetów, jak i jakości świadczonych usług, z których korzystają ich klienci.

Serwisowanie urządzeń i gwarancja

Firmy dostarczające do salonów i gabinetów sprzęt dbają także o serwis zarówno w ramach gwarancji, jak i pogwarancyjny. Serwisowanie urządzeń odbywa się na najwyższym poziomie, części zamienne są oryginalne. Urządzenia po naprawie i konserwacji funkcjonują jak nowe i są bezpieczne dla pacjentów.

Szkolenie w zakresie korzystania z urządzeń

Firmy dostarczające do salonów i gabinetów profesjonalny sprzęt do zabiegów kosmetycznych i medycyny estetycznej zapewnia personelowi szkolenia i wsparcie. Przeszkolenie pod względem profesjonalnej obsługi urządzeń jest tak samo istotne jak sprzęt. Bez tego nie można właściwie i bezpiecznie przeprowadzać zabiegów. Umiejętność opanowania obsługi urządzeń do gabinetów medycyny estetycznej jest niezmiernie ważna.

System obiegu dokumentów, czyli nowoczesny sposób na zarządzanie firmową dokumentacją

0
System obiegu dokumentów, czyli nowoczesny sposób na zarządzanie firmową dokumentacją

Dokumenty i zarządzanie ich obiegami to jedno z podstawowych zadań w ramach codziennej działalności operacyjnej każdej firmy. Współczesne przedsiębiorstwa generują, przyjmują, obsługują i przetwarzają coraz większe ilości danych i dokumentacji, a prawidłowa realizacja zadań z tym związanych za pomocą tradycyjnych metod i narzędzi staje się wręcz niemożliwa. Na szczęście istnieją nowoczesne, innowacyjne narzędzia informatyczne i metody, które ułatwiają firmom codzienną pracę z dokumentacją, czyniąc ją sprawniejszą, szybszą, tańszą i lepiej zorganizowaną pod niemal każdym względem.

Jak elektroniczny obieg dokumentów zmienia zarządzanie firmowym repozytorium i archiwum?

Jednym z podstawowych rozwiązań, które są w stanie wynieść funkcjonowanie firmy na zupełnie nowy, wyższy – zarówno pod względem technologicznym, jak i operacyjnym, biznesowym – poziom jest elektroniczny obieg dokumentów funkcjonujący w oparciu o odpowiedniej klasy system obiegu dokumentów (document workflow). Elektroniczny obieg dokumentów to rozwiązanie, którego zalety docenia coraz więcej firm. Stoi on w zdecydowanej opozycji do tradycyjnej, manualnej metody zarządzania dokumentami papierowymi, która kiedyś była codziennością wszystkich organizacji. Praca wyłącznie w oparciu o papierową dokumentację związana była zazwyczaj nierozłącznie z chaosem, bałaganem, czasochłonnością, niskim poziomem bezpieczeństwa oraz wysokimi kosztami prowadzenia działalności operacyjnej i administracyjnej.

Elektroniczny obieg dokumentów realizowany za pomocą – odpowiedniej jakości, wysoko funkcjonalnego i elastycznego – oprogramowania dla firm eliminuje większość, istotnych problemów związanych z pracą z dokumentami. Całokształt papierowych pism firmy zostaje poddany procesowi digitalizacji, w wyniku którego zostaje przekształcony do postaci elektronicznej. Cyfrowe dokumenty zamiast zajmować fizyczną przestrzeń i wymagać nadzoru, są przechowywane w chmurze lub na serwerach firmy i zabezpieczone za pomocą odgórnie nadanych uprawnień. Pozwala to sprawnie, szybko i skutecznie zapanować nad firmową dokumentacją oraz uporządkować, zorganizować i zoptymalizować od podstaw związane z nią procesy biznesowe, w oparciu o ściśle zdefiniowane scenariusze biznesowe i procedury.

Szybki dostęp do dokumentów, z których jednocześnie może korzystać wiele, posiadających odpowiednie uprawnienia osób, usprawnia podejmowanie decyzji biznesowych, podnosi ich jakość oraz przyspiesza ich wykonanie. Wysokiej klasy workflow dokumentów realizowany za pomocą odpowiedniego oprogramowania pozwala natomiast na precyzyjne i bieżące monitorowanie każdego etapu realizowanych działań oraz raportowanie tych, które uległy przeterminowaniu lub wymagają dodatkowej weryfikacji, co umożliwia przede wszystkim zapobieganie błędom, przeoczeniom czy innym problemom, a jeśli już do nich dojdzie – szybkie wprowadzenie działań naprawczych, przywrócenie wadliwym procesom sprawności oraz skierowanie spraw na właściwe tory.

Innowacyjny system obiegu dokumentów i jego funkcjonalność

Za praktyczną realizację założeń elektronicznego obiegu dokumentów odpowiedzialne jest dedykowane oprogramowanie informatyczne dla biznesu. System obiegu dokumentów, nazywany także systemem zarządzania dokumentami (z ang. Document Management System), bo to właśnie o nim mowa, to specjalistyczne oprogramowanie IT dla biznesu stworzone w celu ułatwienia firmom i organizacjom codziennej pracy z dokumentacją elektroniczną.

Innowacyjny system obiegu dokumentów i jego funkcjonalność

Nowoczesny system obiegu dokumentów posiada rozbudowaną funkcjonalność, która może zostać precyzyjnie dostosowana do indywidualnych potrzeb konkretnej firmy oraz jej wymagań. Najwyższe standardy w zakresie ochrony danych przed przypadkową utratą oraz dostępem nieuprawnionych osób, podnoszą poziom bezpieczeństwa i minimalizują lub eliminują szereg podatności związanych z pracą z dokumentacją; z kolei audytowalność pozwala na sprawne kontrolowanie i monitorowanie przepływu dokumentów w całej organizacji.

Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi informatycznych klasy DMS, ale tylko najnowocześniejsze i najbardziej zaawansowane z nich oparte są również na tak innowacyjnych technologiach i mechanizmach jak m. in. silnik workflow, uczenie maszynowe (ML), sztuczna inteligencja (AI), automatyzacja procesów biznesowych (BPA), robotyzacja procesów biznesowych (RPA), inteligentne rozpoznawanie znaków (OCR), podpis cyfrowy i inne – w tym także unikalne, autorskie – rozwiązania. Po tego typu rozwiązania warto sięgnąć, gdyż ich wdrożenie zapewni firmie długoterminowe korzyści biznesowe oraz szybki i wymierny zwrot z inwestycji (ROI).

Innowacyjne platformy low-code z funkcjonalnością systemów DMS

Na szczególną uwagę wśród dostępnych na rynku rozwiązań IT dla biznesu narzędzi informatycznych dedykowanych zarządzaniu dokumentacją zasługują prawdziwie innowacyjne, pracujące w oparciu o najnowsze technologie w zakresie dostarczania aplikacji dla biznesu, platformy low-code. Pozwalają na szybkie i ekonomiczne budowanie kompletnych aplikacji biznesowych bez kodowania (lub z jego minimalnym wykorzystaniem), co pozwala firmie uniezależnić się od usług konkretnych zespołów deweloperskich, ograniczyć wydatki związane z obsługę informatyczną, a przede wszystkim przyspieszyć i ułatwić dostarczanie narzędzi IT dla użytkowników biznesowych. A jednymi z najpopularniejszych scenariuszy biznesowych, które są optymalizowane i usprawniane w ten sposób, są właśnie procesy silnie związane z obiegiem dokumentów i przepływam zadań z nim związanych – szczególnie, gdy w grę wchodzą masowe ilości dokumentów i szereg prostych, powtarzalnych (a przez to nużących i podatnych na tzw. błędy ludzkie) czynności. Z pomocą przychodzi tu wtedy nie tylko digitalizacja dokumentów, ale również automatyzacja zarówno przepływu zadań związanych z pracą z dokumentacją, jak i wykonywania niektórych czynności, elementów w tym zakresie (np. inteligentny OCR).

Dobre platformy low-code (niskokodowe, niskiego kodu) to nie tylko pełny zakres funkcjonalności związanej z budowaniem aplikacji biznesowych, automatyzacją i optymalizacją procesów, workflow oraz zarządzaniem dokumentacją elektroniczną. Powinny one również charakteryzować się wysoką elastycznością tj. umożliwiać łatwe i szybkie (a przez to tanie!) wprowadzanie potrzebnych modyfikacji i usprawnień w czasie rzeczywistym, z natychmiastowym rezultatem. Pozwala to na sprawne i efektywne wdrażanie nowych reguł, procedur i polityk oraz realizowanie procesów biznesowych na jeszcze wyższym poziomie poprzez stopniowe wprowadzanie kolejnych ulepszeń pod kątem dynamicznie zmieniających się potrzeb firmy i aktualnej sytuacji rynkowej.

ZOBACZ TEŻ